۰

خلیج فارس در ایران همچون مدیترانه در قلب سوریه است/ جغرافیای مقاومت مرز نمی شناسد

خبرنگار واحد مرکزی خبر با بیان اینکه خلیج فارس در جنوب ایران همچون مدیترانه در قلب سوریه است، اظهار کرد: جغرافیای مقاومت مرز نمی شناسد و امنیت متعلق به کشور، مذهب و نگرش خاصی نیست.
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از هرمزپرس؛ حسن شمشادی، خبرنگار واحد مرکزی خبر در همایش خلیج فارس، هنر و مقاومت در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه هنر، مقاومت، صلح و خلیج فارس را در چند جمله می توان خلاصه کرد، گفت: 61ماه و 18روز پیش برای اولین بار قدرتهای جهانی در نقطه ای از خاورمیانه در کشوری بنام سوریه توطئه هایی با هر کیفیتی  برای سرنگون کردن آن را آغاز کردن اما عملا موفق نشدند.
وی افزود: چند هفته از بحران سوریه نگذشته بود که دیده بان بان بزرگ انقلاب اسلامی فرمودند آنچه که در سوریه می گذرد یک توطئه خارجی و جنگ  نوبتی است لذا باید از مردیم این کشور حمایت کنیم .
خبرنگار واحد مرکزی خبر اظهار کرد:  ازجنگ نیابتی و حضور تروریستها مدت زیاد سپری نشد که ماهیت واقعی آنان برای همه مشخص شد.
شمشادی تصریح کرد: در تابستان 91 هسته اولیه ای در سوریه شکل گرفت که پس از گذشت اندک زمانی واژه مدافع حرم در خصوص انان شکل گرفت این هسته اولیه از اتباع افغانی، عراقی، لبنانی، سوریه و گاهی ایرانی تشکیل شده بود که در حومه دمشق در زینبیه مستقر بودند.
وی افزود: با وجود اینکه اعلام شده بود که امشب شب قتل عام ساکنان زینبیه است و هرکسی بتواند هفت را بکشد وارد بهشت می شود اما مدافعان حرم ایستادند و افتادند اما حرم حضرت زینب(س)  را حفظ کردند.
خبرنگار واحد مرکزی خبر مدافع حرم را اطلاق به افرادی دانست که برای برای حرم و اهداف مختلف و مقدس حضور دارد و مدال افتخاری برسینه و پیشانی آنهاست در حقیقت مدافعان اهل بیت و آل الله هستند.
شمشادی با بیا اینکه امروزه اسلام حقیقی در برابر اسلام نماهایی که در ظاهر مسلمان هستند اما سرها را بر نیزه می کنند، گفت: مدافع حرم از زندگی، تعلقات و دلبستگی های خود می گذرد و در خط مبارزه با تروریستهای داعشی از جن خود می گذرد تا ساکنین سواحل خلیج فارس در آسایش و امنیت باشند.
وی اظهار کرد: به دلیل اینکه ارتباط معناداری که بین خلیج فارس، مقاومت و نبرد شام و عراق وجود دارد مدافعان حرمی همچون شهید سالاری به چنین درکی رسیدند که جغرافیای مقاومت مرزها و آبهای سرزمین نیست.
خبرنگار واحد مرکری خبر تصریح کرد: خلیج فارس در جنوب ایران همچون  مدیترانه در قلب سوریه، حلب در سوریه چون اصفهان و نیز دمشق تهران ایران است.
شمشادی با بیان اینکه جغرافیای مقاومت مرز نمی شناسد، بیان کرد: اگر بدانیم اتفاقاتی که در سوریه می افتد تهدیدی علیه ما و سلب آسایش و امنیت ماست بیشتر قدردان شهدای مدافع حرم و خاتنواده های آنان خواهیم بود.
خبرنگار واحد مرکزی خبر با تاکید بر اینکه مدافع حرم مدافع اسلام ناب است، خاطرنشان کرد: امنیت متعلق به کشور، مذهب و نگرش خاصی نیست بلکه هر انسان آزاده ای در منطقه و فرا منطقه که  بداند چه می گذرد خود را صف اول نبرد می رساند.
انتهای پیام/
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۴
کد مطلب: 431606
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *