۰

تصاویری از درگیری بازیکنان در دربی82

خشم مهدی رحمتی از شادی گل بازیکنان پرسپولیس صحنه‌های ناخوشایندی را در ورزشگاه آزادی رقم زد.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، پس از به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیسی‌ها کاپیتان آبی‌ها که از نوع شادمانی بازیکنان این تیم ناراحت شده بود و تا پیش از به پایان رسیدن بازی در نیمه اول به آن واکنش نشان داده بود، با به صدا درآمدن سوت پایان بازی در این نیمه از کوره در رفت و به سراغ بازیکنانی که با شادی گل خود او را ناراحت کرده بودند، رفت و درگیر شد.
بازیکنانی که در سوی مقابل رحمتی قرار داشتند محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده بودند که برای سومین بازی پیاپی مورد تهاجم تیم گل خورده قرار گرفتند. درگیری رحمتی با این دو بازیکن و شلوغ شدن میدان تا دقایقی ادامه داشت و حتی به راهروهای رختکن نیز کشیده شد و در نهایت با دخالت برخی از بازیکنان و عوامل دو تیم نصف و نیمه باقی ماند اما حل نشد.

در آغاز نیمه دوم و زمانی که بازیکنان به میدان آمدند تا بازی را آغاز کنند، محسن ترکی که شاهد درگیری کاپیتان آبی‌ها و دو بازیکن پرسپولیس در پایان نیمه بود، به سراغ رحمتی رفت تا پیش از متشنج‌ شدن دوباره جو بازی، از او بخواهد به نوعی غائله را ختم کند و مهدی رحمتی نیز به سراغ محسن مسلمان که با او درگیری بیشتری داشت رفت و با در آغوش کشیدن او و روبوسی به این موضوع پایان داد تا هیجان تماشاگران باعث افتادن اتفاقات احتمالی در نیمه دوم این بازی نشود. 
 



















عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 431197
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *