۰

افشای راز 50 فقره سرقت

سارق حرفه اي كه با هويت جعلي در زندان يزد به سر مي­برد توسط ماموران پليس آگاهي اين شهر شناسايي و به 50 فقره سرقت و زورگيري در شهر­هاي يزد، ملارد و فرديس اعتراف كرد.
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از ایرنا، سرهنگ حسين ثقفي افزود: چندي پيش خبر سرقت از يك منزل در اين شهرستان دريافت شد و كارآگاهان پليس آگاهي به محل سرقت مراجعه و به بررسي صحنه و انگشت نگاري از وسايل منزل پرداختند.

وي ادامه داد: ماموران پليس پس از اخذ استعلام در خصوص اثرانگشت به دست آمده به اين نتيجه رسيدند كه سارق اين منزل به جرم سرقت توسط پليس يزد دستگير و روانه زندان شده است.

اين مسئول ضمن اشاره به انجام هماهنگي قضائي و انتقال متهم از ندامتگاه مركزي يزد به اين شهرستان گفت: متهم در بازجويي هاي ماموران پليس آگاهي به سرقت در اين شهرستان اعتراف كرد اما ماموران پليس به بازجويي هاي فني و پليسي خود ادامه دادند.

ثقفي افزود: سارق كه در برابر كارآگاهان زبده و با تجربه پليس قرار گرفته بود به ناچار لب به اعتراف گشود و به هويت اصلي خود و اعمال مجرمانه در شهرهاي ملارد و فرديس استان البرز نيز اعتراف كرد.

وي با بيان اينكه متهم دستگير شده از سارقان سابقه دار و تحت تعقيب پليس البرز بوده خاطر نشان كرد: اين سارق 29 ساله خود را با هويت جعلي 'شهاب' معرفي كرده بود.
فرمانده انتظامي اشكذر گفت: متهم در بازجويي هاي پليس آگاهي اشكذر به سرقت، زورگيري در شهر هاي يزد، ملارد، فرديس و اشكذر و همچنين فرار از دست ماموران پليس اعتراف و با هماهنگي قاضي پرونده به آگاهي البرز تحويل داده شد.

ثقفي گفت: همكاري شهروندان با پليس و اعلام موارد مشكوك به مركز فوريت هاي پليسي 110، مي تواند زمينه ساز پيشگيري از بروز جرم و همچنين دستگيري مجرمان و تبهكاران حرفه اي باشد.

اشكذر با 40 هزار نفر در 20 كيلومتري يزد قرار دارد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 431049
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *