۰

انتقادهای جدید مایلی کهن از کی روش

سرمربی اسبق تیم ملی مان گفت: فوتبال مانند والیبال یا بسکتبال نیست. بازی است که بعضا تیم های ضعیف می توانند تیم های قوی را شکست دهند.
انتقادهای جدید مایلی کهن از کی روش
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، محمد مایلی کهن در گفت و گو با رادیو ورزش درباره گروه بندی مسابقات مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: الان هیچ حریفی را نمی توان ساده به آن نگاه کرد و هر حریفی سرسختی خاص خودش را دارد و ولی اگر ما به گروه خودمان نگاه کنیم نسبت به گروه مقابل گروه ما آسان تر است و می تواند به ما کمک کند. حتی بعد مسافتی که ما باید برای سفر به ازبکستان و قطر برویم کم است و ولی باید فقط به چین و کره برویم ولی ژاپن باید به استرالیا برود. به عراق و عربستان برود.
وی افزود: ما اگر با دست خودمان هم می خواستیم گروه را بچینیم در تعارف و معذوریت به این خوبی نمی چیدیم. البته همه تیم ها خوب هستند و فوتبال بازی آسانی نیست ولی به مراتب نسبت به گروه مقابل بهتر است.
سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان درباره جبهه گیری سرمربی فعلی تیم ملی مان علیه فدراسیون فوتبال گفت: چطور نگرانی ندارید؟ هرچه در این باره گفته شود عواقب دارد. واقعیت امر این است که در مقطع فعلی چه کسی این حواشی را عنوان می کند. مانند قبل از بازی با گوام یکسری سناریو توسط سرمربی تیم ملی مان نوشته می شود و بعد هم نوشته می شود این افراد یکسری رسانه ها قوی دارند و تیم شان هم قوی است و گرنه هر کاری یک متر و معیاری دارد و این را که نمی شود پاک کرد می توان مایلی کهن را پاک کرد ولی نتایجش ثبت شده است و میانگین سنی شان ثبت شده است ولی ما غیر از اینکه در این 5 سال به جام جهانی رفته ایم چه کرده ایم آیا ما بازیکنان مان لژیونر شده اند؟ آیا جام ملت ها کاری کردیم؟
وی در این باره که گفته می شود بازی ایران برابر آرژانتین در دور قبل جام جهانی یک بازی حماسی انجام داد گفت: آن بازی را نمی توان حماسی گفت. بازی حماسی یعنی بازی آلمان مقابل برزیل. یا بازی که الجزایر با آلمان کرد. بازی الجزایر و آلمان به وقت اضافه کشیده می شود. فوتبال مانند والیبال یا بسکتبال نیست. بازی است که بعضا تیم های ضعیف می توانند تیم های قوی را شکست دهند. ما در این 5 سال یکی از بازیکنان مان بازیکن سال آسیا شد؟ در دوره بنده دایی، خداداد یا مهدوی کیا بازیکن سال آسیا شدند. در همین دوره از مسابقات مقدماتی المپیک 2016 برزیل چشمی و مطهری بازیکن منتخب آسیا شدند چون چشم ها بیناست. تعدادی دیگر هم هستند. همه متر و معیارها به ما می گویند که شرایطمان خوب بوده است.ما چرا در رنکینگ آسیا اولیم ولی بازیکنی در تیم منتخب آسیا نداریم. وزیر و معاونانش دنبال زمین هستند. تیم ملی ما از زمانی که این اقراد آمده اند به همه چیز ایراد می گیرند. 
مایلی کهن در پایان گفت: واقعیت امر این است که ما در سال های اخیر شاید یکسری از سرمایه های مان را هم از دست داده ایم و شاید با حضور آنها می توانستیم در جام جهانی برزیل به دور بعد صود کنیم وبه نوعی سرمایه سوزی کرده ایم.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 430917
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *