۰

رئیس پلیس فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان معرفی شد

با حضور فرمانده پلیس فرودگاه‎های کشور، اسد زراعتگر به عنوان فرمانده جدید پلیس فرودگاه‎های سیستان و بلوچستان معرفی شد.
رئیس پلیس فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان معرفی شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، سردار حسن مهری در آیین تودیع و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) و تبریک حلول ماه رجب اظهار داشت: تمام موفقیت‎های به دست آمده و امنیت مثال زدنی در سطح فرودگاه‎های کشور مرهون تعامل مجدانه و بسیار خوب دستگاه‎هایی است که در فرودگاه‎های کشور مسئولیت دارند.
فرمانده پلیس فرودگاه‎های کشور با اشاره به طرح نوروزی پلیس فرودگاه‎های کشور و تقدیر از تلاش کارکنان انتظامی افزود: با اجرای این طرح و تلاش مجدانه و شبانه‎روزی پلیس در این ایام خوشبختانه در دو سال گذشته آمار سرقت‎ها در فرودگاه‎های کشور به صفر رسیده است.
مهری توجه به بحث آموزش، مبارزه با مواد مخدر و مبارزه با سرقت را سه اولویت پلیس فرودگاه‌های کشور برای سال 95 دانست و تصریح کرد: امروزه در نیروی انتظامی قرارگاه جهادی آموزش تشکیل شده است و به تبع آن در تمام رده‎های ناجا قرارگاه فرعی تشکیل شده که یکی از آنها پلیس فرودگاه‎های کشور است.
وی امنیت نرم افزاری را یکی از ماموریت‎های مهم پلیس فرودگاه عنوان و خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در این راستا در حال انجام است که از جمله این اقدامات می‎توان به راه‎اندازی شبکه‎های دوربین مدار بسته در فرودگاه زاهدان اشاره کرد.
فرمانده پلیس فرودگاه‎های کشور در ادامه تغییر و تحول را باعث شکوفایی و نوآوری عنوان کرد و ضمن تقدیر از سرهنگ کیخا فرمانده پلیس فرودگاه‎های سیستان و بلوچستان در زمان تصدی این شغل، سرگرد اسد زراعتگر را به عنوان فرمانده جدید پلیس فرودگاه‎های سیستان و بلوچستان منصوب کرد.
گفتنی است،سرگرد زراعتگر قبل از این فرمانده پلیس فرودگاه بیرجند بوده است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 430849
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *