۰

مراسم تودیع و معارفه مدیر خانه فرهنگ ایثار و مقاومت برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر خانه فرهنگ ایثار و مقاومت با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران و جمعی از فعالان فرهنگی برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیر خانه فرهنگ ایثار و مقاومت برگزار شد
به گزارش سرویس باشهداتفتان ما

آئین تودیع ولی الله دولت آبادی و معارفه عبدالحمید مؤذن مدیر جدید خانه فرهنگ ایثار و مقاومت با حضور حجت الاسلام والمسلمین انصاری مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قبل از ظهر روز یکشنبه برگزار شد.
در این مراسم، حجت الاسلام انصاری طی سخنانی ضمن تبریک ایام مبارک شعبانیه به اهمیت و ضرورت پرداختن به فرهنگ ایثار و مقاومت تأکید کرد و گفت: تاریخ گواهی می‌دهد و تجربه نشان داده در هر برهه‌ای از زمان، ایثار و مقاومت نقش ارزنده‌ای در پیروزی حق علیه باطل داشته است و کشور ما در عرصه‌های مختلف بارها تجلی ایثار را دیده و به واسطه این فرهنگ غنی، دست‌آوردهای بزرگی همچون انقلاب و دفاع مقدس را داشته است.
مشاوروزیر فرهنگ ارشاد اسلامی ضمن پرداختن به ضرورت و اثر بخشی ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری، به نقش خانه فرهنگ ایثار و مقاومت در این راستا اشاره کرد و افزود: طرح و ایده خانه فرهنگ و ایجاد چنین رویکردی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کاری ارزشمند و قابل احترام است و از آنجا که وظیفه‌ذاتی و دغدغه اصلی‌ وزارت ارشاد، فرهنگ است با کمک خانه فرهنگ به عنوان یک بازوی اجرایی قوی و مستحکم می‌توان به نتایج ارزنده ای دست یافت.
وی همچنین اضافه کرد: خانه فرهنگ ایثار یک نقطه است برای حرکتی بزرگ در جهت تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در سطح جامعه و یکی از بهترین جایگاهها برای پرداختن به این مقوله ارزشی است.
انصاری ضمن اشاره به موانع و مشکلاتی که می‌تواند پیش روی خانه فرهنگ باشد به تلاش مضاعف برای رسیدن به مطلوب اشاره کرد و عنوان کرد: مشکلات نباید ما را از هدف و آرمانی که داریم دور کند و همه باید بکوشیم تا نقش سازنده‌ای در بهبود و گسترش فرهنگ داشته باشیم.
همچنین در این مراسم عبدالحمید مؤذن به عنوان مدیر جدید خانه فرهنگ ایثار و مقاومت معرفی شد. وی با سابقه ایثارگری و حضور در دفاع مقدس، دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بوده و با سوابق طولانی مدیریتی و اجرایی در حوزه های فرهنگی و هنری وظیفه کرده است.
انتهای پیام/فارس
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 438143
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *