۰

انتقام تصویری 2 دوست از زن جوان در اینترنت

یک مرد که در شبکه‌های اجتماعی عکس‌های خصوصی زنی جوان را منتشر می‌کرد دستگیر شد.
انتقام تصویری 2 دوست از زن جوان در اینترنت
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از ایران، راز این اقدام سیاه زمانی فاش شد که زن جوان عکس‌های خود را در حالی که در کنار مردی ناشناس ایستاده بود، دید.رئیس پلیس فتای خراسان رضوی گفت: با شکایت زن جوانی مبنی بر آبروریزی افراد در فضای مجازی  و انتشار عکس‌های خصوصی‌اش  در شبکه‌های اجتماعی پرونده ای تشکیل شد و پیگیری موضوع در دستور کارپلیس قرار گرفت.
 
سرهنگ «جواد جهانشیری» افزود: این زن ادعا کرد شخصی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی با قرار دادن تصاویر شخصی او آبرویش را جریحه‌دار کرده است. رئیس پلیس فتای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارات  زن جوان و تحقیقات علمی کارشناسان پلیس فتا در مشهد و همچنین  جمع‌آوری مدارک دیجیتالی لازم در این زمینه، عامل این اقدام مجرمانه شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.
 
وی گفت:  مزاحم اینترنتی که پسری 23 ساله است در کمتر از  48 ساعت دستگیر شد و در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد  یکی از دوستانش آشنایی قبلی با  زن جوان داشته و بین آنها اختلافی به وجود آمده بود. از آنجایی که دوستش عصبانی بود و مرتب قصد انتقام داشت، از وی خواسته عکس‌های زن جوان را در کنار شخص دیگر قرار داده و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند.
 
سرهنگ جهانشیری با بیان این که با اعتراف متهم پرونده وی به دادسرا اعزام شد عنوان داشت: هر کسی که به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت در فضای سایبری کند براساس قانون جرائم رایانه‌ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم خواهد شد.
انتهای پیام/
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 430409
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *