۰

آغاز فینال لیگ برتر بسکتبال؛ دربی خوزستانی

تیم‌های جنوبی پتروشیمی بندر امام و نفت آبادان در فینال لیگ برتر بسکتبال به مصاف هم می‌روند.
آغاز فینال لیگ برتر بسکتبال؛ دربی خوزستانی
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام و نفت آبادان در آغاز فینال هفتگانه لیگ برتر بسکتبال از روز یکشنبه مصاف هم می‌روند. پتروشیمی با غلبه بر شهرداری اراک و نفت آبادان با شکست دادن شیمیدر در بازی هفتم مرحله نیمه نهایی به فینال رسیدند.
دو تیم جنوبی در حالی در فینال لیگ برتر بسکتبال به مصاف هم می‌روند که برای نخستین بار در 15 سال گذشته، خبری از دانشگاه آزاد و مهرام و خلاصه هیچ تیمی از تهران نیست. شرایط دو تیم راه یافته به فینال اما تفاوت زیادی با هم دارد.
پتروشیمی بندر امام که علاوه بر بازیکنان شاخص گذشته، حامد حدادی، بهترین سنتر آسیا را پس از فتح لیگ چین به خدمت گرفته به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند. آخرین بازی رسمی این تیم، دوشنبه 24 اسفند ماه 1394 مقابل شهرداری اراک بود که شاگردان مهران شاهین طبع با نتیجه 100 بر 86 به پیروزی رسیدند و فینالسیت شدند. بازیکنان نفت هم که با زحمت و در تهران، جواز حضور در فینال لیگ را کسب کردند به راحتی مقابل پتروشیمی کوتاه نمی‌آیند.
زلاتکو یووانوویچ، محمد جمشیدی و میلیان پوپوویچ، بازیکنان تأثیرگذار نفت در بازی هفتم مقابل شیمیدر بودند و ادگار سوسا، بهنام یخچالی و حالا حامد حدادی نیز مهره‌های کارآمد پتروشیمی در هفتگانه فینال هستند. در 3 رویارویی پتروشیمی و نفت در مرحله گروهی، پتروشیمی در 2 بازی و نفت در یک بازی پیروز شده بودند.
بازی‌های اول و دوم فینال، روزهای یک‌شنبه و دوشنبه (22 و 23 فروردین) در زمین پتروشیمی و بازی سوم و چهارم، روزهای پنج‌شنبه و جمعه (26 و 27 فروردین) به میزبانی آبادان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 430399
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *