۰

ارائه روزانه 5760 نفر-ساعت خدمات درمانی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان گفت: در تعطیلات نوروزی امسال، روزانه 5760 نفر – ساعت، خدمات درمانی در واحدهای کلینیک، پاراکلینیک، بستری، سرپایی، اتاق عمل و اورژانس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان به مراجعان ارائه شد.
ارائه روزانه 5760 نفر-ساعت خدمات درمانی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، جمشید اردونی اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی 13 واحد پاراکلینیک، کلینیک و پشتیبانی و 14 بخش بستری و سرپایی، اتاق عمل و اورژانس با تمام ظرفیت به مراجعان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.
رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان با اشاره به اینکه در این ایام 1148 نفر بیمار به اورژانس مراجعه کردند افزود: علاوه بر این رقم، 6 هزار نفر هم توسط پزشک اورژانس به صورت سرپایی معاینه شدند که این آمار نسبت به سال قبل 17 درصد رشد داشته است.
این مسئول همچنین به فعال بودن اتاق عمل بیمارستان نیز اشاره و تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی 288 مورد عمل جراحی توسط کادر درمانی اتاق عمل از جمله متخصصان جراحی، ارتوپدی، فک و صورت، گوش و حلق و بینی، جراحی اعصاب و متخصصان بیهوشی انجام شده است.
اردونی با اشاره به فعال بودن بخش پاراکلینیک شامل رادیولوژی و آزمایشگاه در تعطیلات نوروزی بیان کرد: به 5302 نفر در این بخش‌ها خدمات ارائه شد.
وی با تاکید بر اینکه خدمات شبانه‌روزی کادر درمانی در بخش‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان واحدهای پشتیبانی، داروسازان و فعالان بخش خدمات دارویی و کارکنان بخش نظافت و امور بیمار بری با آمار و ارقام قابل وصف نیست گفت: امیدواریم مجموعه این فعالیت‌های ارزشمند که می تواند لبخند را بر لبان بیماران دردمند و خانواده‌های نگران آنها برگرداند مورد رضایت درگاه خداوند متعال قرار گیرد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 430124
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *