۰

فعالیت مراکز درمانی در تعطیلات نوروز

مسئول ستاد ارائه خدمات سفر های نوروزی 95 در حوزه سلامت در خصوص آمادگی مراکز درمانی در ایام نوروز اظهار داشت: بیمارستان های دولتی با فعالیت کامل و بیمارستان های خصوصی با به کارگیری حداقل 25 درصد از بخش های خود در ایام نوروز فعال خواهند بود.
فعالیت مراکز درمانی در تعطیلات نوروز
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از نبض شهر؛ سید مرتضی احتشام فر مسئول ستاد ارائه خدمات سفر های نوروزی 95 در حوزه سلامت در نشست خبری خود امروز ظهر ،چهارشنبه 26 اسفند ماه در خصوص آمادگی مراکز درمانی در ایام نوروز اظهار داشت: بیمارستان های دولتی با فعالیت کامل و بیمارستان های خصوصی با به کارگیری حداقل 25 درصد از بخش های خود در ایام نوروز فعال خواهند بود.
وی با اشاره به فعالیت 153 کلینیک فعال در استان تصریح کرد: یک هزار و 86 پزشک مقیم و غیر مقیم آماده یاری رسانی می باشند.
احتشام فر افزود: 170 درمانگاه شبانه روزی، 3 مرکز تخصصی اطفال و 15 کلینیک دندان پزشکی در استان فعال خواهند بود.
به گفته وی،214 آزمایشگاه و 31 مرکز دیالیز برای نیاز بیماران و هم چنین بخش های مراقبت ویژه در استان در این ایام فعال خواهند بود.
احتشام فر با ارائه لیست اسامی بیمارستان های فعال در استان در نوروز 95 اعلام کرد: 64 بیمارستان با هشت هزار و 905 طرح برای سرویس دهی به زائرین آماده فعالیت می باشند.
مسئول ستاد ارائه خدمات سفر های نوروزی 95 ادامه داد: 168 پایگاه اورژانس شامل 71 پایگاه شهری و 97 پایگاه جاده ای و 28 ایستگاه سلامت نوروزی با هزار نیروی فنی، 180 دستگاه آمبولانس، 5اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه بالگرد آماده یاری رسانی به حادثه دیدگان می باشد.
احتشام فر تشریح کرد: 24 ستاد مرکز بهداشت ،144 مرکز بهداشت درمانی به همراه 5 پایگاه مراقبت مرزی و 5 آزمایشگاه تشخیص مزدوجین و هایپرتیروئیدی نوزادان فعالیت خواهند داشت.
به گفته وی 9 مرکز کرایوتراپی و درمان سالک، 33 مرکز مراقبت از حیوان گزیدگی،127 تیم بهداشت محیط با حضور 496 نیروی فنی و غیر فنی از جمله مراکزین فعال در این ایام می باشند.
وی با اشاره به 6 پایگاه انتقال خون فعال در این ایام افزود: این 6 پایگاه در 6 اتوبوس فعالیت خواهند داشت و هم چنین 116 تیم دامپزشکی با 232 نیرو آماده فعالیت خواهند بود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۷
کد مطلب: 429510
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *