۰

برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام زن و مادر در سراسر پایتخت/۱۱۲ جشن “همراز یاس” برای بانوان شاغل در حوزه های شهرداری تهران برگزار می شود

نرگس معدنی پور با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام زن و مادر در سراسر پایتخت گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر 1785 جشن و برنامه در سطح مناطق و محلات شهر تهران برگزار می شود.
برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام زن و مادر در سراسر پایتخت/۱۱۲ جشن “همراز یاس” برای بانوان شاغل در حوزه های شهرداری تهران برگزار می شود
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از زنان خبر، نرگس معدنی پور با اعلام برگزاری جشن ها و برنامه های متنوع به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: بدون تردید میلاد با برکت حضرت فاطمه ی زهرا(س) را می توان آغازی بر پدیداری ابعاد علمی، اجتماعی، انسانی و جایگاه راستین زن در جهان دانست که این امر ناشی از توجه ویژه دین مبین اسلام به قشر عظیم جامعه بانوان می باشد توجهی که در نهایت منجر به تغییر نگرش جوامع قشری آن دوران بود و میلاد آن بانوی بزرگوار امسال مقارن شده با آغاز سال جدید و فصل رویش که این همزمانی را به فال نیک و خیر می گیریم و امیدواریم در سال جاری افزایش آگاهی‏‌های جامعه نسبت به نقش های چندگانه، موثر و پویای زنان در خانواده و جامعه و تکریم مقام زن و مادر را شاهد باشیم.
وی در ادامه اظهار داشت: همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برنامه هایی ویژه بانوان شهروند و شاغل در قالب های جشن، نشست، اردو، نمایشگاه، همایش، جشنواره، مسابقه، غرفه و .. همراه با اجرای برنامه های شاد فرهنگی، مسابقه، موسیقی سنتی، مولودی خوانی و اهدای بسته های فرهنگی در سطح مناطق شهر تهران برگزار می شود.
معدنی پور گفت: این برنامه ها با هدف ترویج سبک زندگی حضرت زهرا(س) و امیر المومنین(ع)، افزایش آگاهی بانوان نسبت به نقش تاثیرگذار آنان در مدیریت و تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تبیین نقش زنان در اقتصاد و مدیریت خانواده، برگزار می شود. وی همچنین در خصوص با برگزاری جشن های “همراز یاس” گفت: تعداد ۱۱۲ جشن “همراز یاس” برای بانوان شاغل در تمامی حوزه های شهرداری تهران برگزار می شود.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به اجرای برنامه های “نگین آفرینش”در سطح محلات، گفت: تعداد ۱۶۷۳ برنامه با عنوان نگین آفرینش برگزار می شود، مخاطبین این برنامه ها بانوان شهروند با تاکید بر خانواده معظم شهدا، بانوان ایثارگر، اعضا کانون های محلات، بانوان موفق و توانمند و فعال محلی هستند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۹
کد مطلب: 430039
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *