۰

باقری بنابی: انتخابات، افتضاحات بود/پول های بابک زنجانی در "جمعه ی سیاه" نتیجه ی انتخابات را تغییر داد!

این اظهارات با واکنش محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی مواجه شد و تأکید کرد: اگر همکاران محترم نماینده بر انتخابات یک حوزه انتخابیه نقدی دارند، نباید واژه "جمعه سیاه" را به کار برند. روز انتخابات یکی از روزهای اوج و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
باقری بنابی: انتخابات، افتضاحات بود/پول های بابک زنجانی در "جمعه ی سیاه" نتیجه ی انتخابات را تغییر داد!
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از زیتون ، در سالی که بسیاری از نامزدهای بازنده ی مجلس شورای اسلامی به صورت نجیبانه، نتیجه ی انتخابات را پذیرفتند، نماینده ی فعلی و نامزد شکست خورده ی بناب دست از لجبازی های خود برنداشته و 7 اسفند را "جمعه ی سیاه" نامیده و انتخابات را "افتضاحات" عنوان کرد.
 باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی که در انتخابات دهمین دوره مجلس پیروز نشده بود، در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: انتخابات در بناب یکی از افتضاحات بود.
این نماینده حامی دولت بر همین اساس ادعا کرد: مردم در بناب دیدند که پول‌های بابک زنجانی چطور نتیجه انتخابات را تغییر داد. در انتخابات "جمعه سیاه" نزدیک به 30 هزار رأی خرید و فروش شد.
این اظهارات با واکنش محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی که ریاست صحن علنی را به‌عهده داشت، مواجه شد و تأکید کرد: اگر همکاران محترم نماینده بر انتخابات یک حوزه انتخابیه نقدی دارند، نباید واژه "جمعه سیاه" را به کار برند. روز انتخابات یکی از روزهای اوج و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: مشارکت بیش از 62 درصد ملت ایران در یک انتخابات، آن هم با بالاترین انضباط و مشارکت مردم و با الهام و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، اساس اقتدار نظام جمهوری اسلامی است بنابراین باید در بیان واژه‌ها دقت شود.
باقری بنابی اول باری نیست که دست به شبهه افکنی در نتیجه ی انتخابات 7 اسفند می زند اما نکته ی قابل توجه اینست که اعتراضات از شیوه های غیرقانونی شش سال قبل رنگ خود را باخته و تنها بر سرنوشت سیاسی فرد تاثیرخواهد گذاشت.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 429933
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *