۰

نتیجه انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان

نتیجه انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان در اسفند ماه ۱۴۰۲ و تعداد آراء نمایندگان مجلس مشخص شد.
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما»، آمار میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام و حدود ۴۳ درصد از مردم شیعه و سنی استان در این عرصه سیاسی حضور یافتند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور محمد سرگزی با کسب ۴۸ هزار و ۷۹۱ رای و فرهاد شهرکی با کسب ۴۰ هزار و ۸۵۰ رای صحیح در حوزه انتخابیه شهرستان‌های زابل، هامون، هیرمند، نیمروز و زهک به عنوان منتخبین مردم شناخته شدند.

رحمدل بامری از حوزه انتخابیه ایرانشهر با کسب ۷۰ هزار و ۳۵۹ رای بیشترین آرا به عنوان منتخب مردم این شهرستان راهی مجلس شورای اسلامی شد.

محمد نوردهانی از حوزه انتخابیه سراوان، سیب و سوران، مهرستان و گلشن با کسب  ۳۱ هزار و ۵۴ رای صحیح این حوزه انتخابیه، به عنوان منتخب مردم شناخته شد.

محمدانور بیجارزهی از حوزه انتخابیه زرآباد،کنارک،چابهار، دشتیاری، نیکشهر و قصرقند با کسب ۵۴ هزار و ۲۵ رای از مجموع ۱۱۵ هزار و ۲۶۸ آرای صحیح این حوزه انتخابیه، به عنوان منتخب مردم شناخته شد.

علی کرد از حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه، تفتان، نصرت‌آباد و کورین با کسب ۳۰ هزار و ۴۵۸ رای از مجموع ۷۱ هزار و ۸۳۰ آرای صحیح این حوزه انتخابیه، به عنوان منتخب مردم شناخته شد.

در حال بروزرسانی است..
  https://asrehamoon.ir/vdcc0mqsi2bqep8.ala2.html
 
شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب: 453842
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *