۰

تعبیر حماسه حضور مردم به جمعه‌ی سیاه! / ادعای تقلب برای رسیدن به صندلی سبز بهارستان

بعد از زیر سوال قرار دادن بینش، تفکر و آگاهی مردم از جانب برخی بزرگان اصلاحات و اعتدال، این بار باقری بنابی به علت شکست انتخاباتی، روز حماسی ملت را جمعه سیاه خواند.
تعبیر حماسه حضور مردم به جمعه‌ی سیاه! / ادعای تقلب برای رسیدن به صندلی سبز بهارستان
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از آناج، 7 اسفند 94 با حضور بیش از 65 درصد ملت ایران در انتخابات "دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری"، به یک روز حماسی تبدیل شد و حتی رسانه های معاند و مخالف نظام را به اعتراف وا داشت. هر جناحی به نوعی درصدد تصاحب برتری مطلق بوده و سعی در ثبت این پیروزی به نام خود داشت. اما در این میان یکی از جناح های سیاسی که خود را پیروز مطلق انتخابات می دانست و دم از بیداری مردم و تغییر نگرش آنها می زد؛ به حدی دچار هیجان کاذب شد که مردم شهرهایی را که به آنها رای نداده بودند عقب مانده سیاسی و ناآگاه خطاب کرد!
در ادامه توهین ها، برخی از اعضا این جناح که برای فریبکاری عوام، خود را اعتدال گرا نیز معرفی می کردند؛ به علت رای نیاوردن و شکست سنگین در برابر حریف اصولگرایش، جمعه حماسی ملت ایران را جمعه سیاه خواند!
شیخ رضا بنابی که به نوعی جزو خاندان باقری بنابی ها محسوب بوده و وابستگی فکری شان به هاشمی رفسنجانی قابل انکار نیست، از همان ساعات اولیه انتخابات مجلس شورای اسلامی، با جوسازی های گسترده مجازی و میدانی حضور حماسی مردم بناب را تحت الشعاع قرار داده و با بزرگنمایی تخلفات به نوعی شور و شوق سیاسی اجتماعی مردم بناب را در کامشان تلخ کرد.
ایشان که در طول دوران نمایندگی نیز با حاشیه سازی های متعدد نگاه وکیل الرعیا بودنش عملا تبدیل وکیل الدوله شده بود و چنان با دولت تدبیر و امید همکاری داشت که وزیر خارجه کشورمان به پاس همکاری در طول مذاکرات هسته ای با لوح تقدیر از وی تشکر و قدردانی کرده بود، برای تصاحب دوباره سکان سبز رنگ بهارستان ادعای تقلب و تخلف گسترده را در حوزه انتخابی بناب داشت؛ وی که به غیر ازبرخی آمار و ارقام عمومی به نظر می رسید که سند دیگری ندارد، برای اثبات ادعاهای واهی خود به مردم متوسل شده بود، بلکه مردم را با ارائه مستندات کنار خود داشته باشد.
بعد از مدتی وی در بیانیه ای اعلام نمود که از شکایت دست کشیده و متخلفان و نهادهای مربوطه را به محکمه الهی واگذار کرد! اما این خاتمه حاشیه سازی های وی نبود و این بار اخیرا در نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی، ادعاهای واهی خود را تکرار نموده و با بهانه قرار دادن برخی اشکالات قانونی و آئین نامه انتخابات، دوباره مدعی تخلف در انتخابات شد؛
خوب است به نکاتی از سخنان پرحاشیه و توهین آمیز این نماینده ی فعلی مجلس شورای اسلامی اشاره ای داشته باشیم؛
"با توجه به وجود احزاب قوی در کشور تطمیع، پول، ایجاد رعب و وحشت و دروغ به جای احزاب نقش ایفا می‌کند"
بنابی در ادامه توهین های خود، نهادهای اجرایی را نیز در ردیف ساکتین و به کما رفتگان قرار داد، نهادی که مسولین ارشد آن به نوعی خود را وابسته به اعتدال دانسته و در آستان انتخابات اقدام به تخریب برخی نامزدهای اصولگرایی کرد.
 "این مجموعه ها (نیروهای انتظامی، نظامی، اطلاعاتی و نظارتی و مدیریت شهرستان) خودشان را به کما برده بودند تا عمدا یا سهوا تخلفات را ثبت نکنند"
بابک زنجانی که کمک میلیاردی وی به ستاد انتخاباتی تدبیر و امید بر همگان ثابت گردیده و نقطه شروع کارهای اقتصادی وی از دولت سازندگی شروع شده است، بنابی نتیجه انتخابات را حاصل پول های این فرد اعلام کرد.
"مردم شهرستان بناب در این انتخابات با چشم دیدند که پول های بابک زنجانی ها چگونه نتیجه انتخابات را توسط برخی از کاندیدها رقم زد"
 وی در این نطق خود دو بار روز حماسی هفتم اسفند را جمعه سیاه خواند که حتی با تذکر جدی حجت الاسلام ابوترابی فر نیز مواجه شد؛
"در انتخابات جمعه سیاه 7 اسفند 94 شهرستان بناب، نزدیک به 30 هزار رای توسط برخی کاندیداها خریداری شد"
"انتخابات در بناب افتضاح بود و مردم در جمعه سیاه  هفتم اسفند ماه مظلوم واقع شدند"
"دستاوردهای انقلاب که انتخابات و اعتماد مردم به نظام اسلامی می باشد در هفتم اسفند 94 در بناب از دست رفت که لازم است سپاه پاسداران که حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد نگذارند انتخابات و  اعتماد مردم زیرسوال رود؛ مردم شهرستان بناب جمعه سیاه هفتم اسفند 94 را فراموش نخواهند کرد."
باقری بنابی که ظاهرا حرف خود و اعتماد خود را به مردم نسبت می دهد برای دامن زدن و بزرگنمایی ادعاهای خود، مظهر جمهوریت نظام و دستاورد انقلاب را زیر سوال برد و از طرفی مدعی دخالت و نفوذ سپاه پاسداران، اطلاعات و برخی جرینات و نهادهای انقلابی، فرمایش امام(ره) را مکمل ادعاهای وهن برانگیز خود قرار داد و چنین گفت:
" دخالت نیروهای انتظامی، نظامی و اطلاعاتی در انتخابات یک تهدید جدی برای مردم سالاری دینی است که متاسفانه در برخی مواقع به جای احزاب وارد عمل می‌شوند که لازم است فرمایش امام (ره) در خصوص عدم ورود نظامیان در مسائل سیاسی نصب‌العین این مجموعه ها باشد که امیدوارم روزی بیاید که احزاب قوی به جای نیروهای نظامی در مردم سالاری دینی نقش ایفا کنند."
"با دخالت برخی افراد و جریان‌ها برای اعمال نفوذ در مقابل انتخابات الکترونیکی ایستادگی و حق ملت ایران را ضایع کردند."
 "اگر می خواهید اعتماد مردم در آینده نسبت به مجریان و ناظران انتخابات سلب نگردد لازم است هر چه سریعتر نسبت به اعزام گروه حقیقت یاب به شهرستان بناب اقدام کنید"
"در ایران اسلامی انتخابات حداقل در برخی از حوزه های انتخابیه به تهدیدی برای کشور تبدیل می شود که موجب سلب اعتماد مردم نسبت به نظام اسلامی می‌شود."
"هرچه بر عمر این انقلاب افزوده می شود کیفیت انتخابات ارزش خود را از دست می دهد"
وی با صدور حکم فقهی و برای تکمیل و تنویر ادعای خود گفته است که: " آیا خرید و فروش رای قبیح تر است یا شراب خواری؟ آیا خرید و فروش رای جرم و قبیح تر است یا حمل مواد مخدر؟ به نظر می رسد شراب خواری و حمل مواد مخدر به مراتب قبح کمتری از خرید رای دارد."
"نماینده ای که با خرید رای به مجلس بیاید از مشروب خواران و قاچاقچیان مواد مخدر بدتر و خیانتش بیشتر است"
مثالی که یقینا مقایسه داخل آن بی معنی و در راستای اقناع مستمعین و عوام به آن اشاره می کند.
حال سوال این است که آیا فردی که خود را انقلابی، منتسب به خاندان اصیل و خادم نظام و مردم می داند، شایسته است که برای رسیدن به قدرت جمهوریت نظام و آرمان انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرد، بدون حتی تشکر و قدردانی کوچک، به نهادهای انقلابی و نظارتی تهمت نفوذ و دخالت بزند، فرمایشات امام را وصله سیاسی خود قرار دهد، مدعی سلب اعتماد مردم همیشه در صحنه بناب شود و حتی اقدام صدور حکم شرعی و درجبه بندی گناه و تخلف گردد؟!
چرا باید رفتاری در بهترین روز سیاسی اجتماعی مردم انجام گرفته شود که خاطره تلخ فتنه 88 برای آنها آنی زنده گردد. خاطره ای که همین هم سنگران و هم قطاران این فرد در سال 88 به کام ملت و نظام رقم خورد.
نهاد اجرایی انتخابات که با رعایت نکردن عرف و اصول انتخاباتی در آستانه انتخابات دم از جناح اعتدال زدند و نامزدهایی که با آنها درگیری اجرایی و سیاسی دارند را تخریب کردند و به صورت غیر مستقیم حمایت هایی حتی از نامزدهای دور دومی لیست امید داشته اند، انتخابات حوزه انتخابی بناب را نیز تایید کرده اند و اذعان به تخلف خاصی در این حوزه انتخابی نکرده اند، پس چرا باید لذت رسیدن دوباره به بهارستان سبب گردد که تصمیم هم جناحی های دولتی خود را نیز زیر سوال قرار بدهد؟!
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۸
کد مطلب: 430028
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *