۰

متلاشی شدن باند بزرگ سکه های تقلبی

فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: با هوشیاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اردل، یک باند خرید و فروش سکه های تقلبی متلاشی شد.
متلاشی شدن باند بزرگ سکه های تقلبی
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از ایرنا، سردار نورعلی یاری با اعلام این خبر افزود: به دنبال دریافت خبری مبنی بر فعالیت گسترده یک باند حرفه ای خرید و فروش سکه های تقلبی در شهرستان اردل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: کارآگاهان با انجام فعالیت های اطلاعاتی شبانه روزی و همکاری مردم، اعضای این باند را که چهار نفربودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند. وی گفت: ماموران در عملیات غافلگیرانه اعضای این باند را حین خرید و فروش سکه های تقلبی دستگیر و در بازرسی از آنان 100 سکه تقلبی کشف کردند.

سردار یاری افزود: در بازجویی های فنی، اعضای این باند از کسب یک میلیارد و 50 میلیون ریال وجه نقد از طریق فروش سکه های تقلبی اعتراف کردند که با هماهنگی مقام قضائی حساب بانکی آنان مسدود شد.
وی از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و از عموم شهروندان خواست هرگونه اطلاع از فعالیت افراد کلاهبردار را برای اقدام سریع و ضربتی پلیس از طریق ارسال پیامک یا تماس تلفنی به فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 425983
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *