۰

استفاده اورژانسی‌ها از راپل/ رودخانه خروشان هم مانع امدادرسانی نشد+فیلم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: صبح ۱۳ فروردین، یک ماموریت به‌ دلیل طغیان رودخانه در منطقه بلیران آمل با مشکل مواجه شد و تکنیسین‌های اورژانس ۱۱۵ برای رسیدن به بیمار باید از رودخانه گذر می‌کردند که این امر به‌ دلیل خرابی پل و عمق زیاد آب رودخانه میسر نبود.
استفاده اورژانسی‌ها از راپل/ رودخانه خروشان هم مانع امدادرسانی نشد+فیلم
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، علیرضا مردانشاهی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: صبح روز جمعه 13 فروردین، به دنبال تماس با مرکز پیام اورژانس 115 آمل، تیم امدادی اورژانس به محل اعزام و علمیات امداد رسانی ویژه ای انجام دادند.
وی ادامه داد: پس از اعزام تیم امدادی اورژانس 115 به محل، این ماموریت به‌دلیل طغیان رودخانه در منطقه بلیران آمل با مشکل مواجه شد و تکنسین های اورژانس 115 برای رسیدن به بیمار باید از رودخانه گذر می‌کردند که این امر به‌دلیل خرابی پل و عمق زیاد آب رودخانه میسر نبود.
مردانشاهی اظهار داشت:‌ اما با حضور نیروهای آتش نشانی و فراهم کردن امکانات راپل و عبور از رودخانه توسط طناب این امر میسر شد و تکنسین اورژانس 115 با انجام راپل و با استفاده از طناب کشیده شده بر روی رودخانه توانستند خود را به بیمار برسانند.
وی ادامه داد: بیمار مردی 32 ساله بود که به‌دلیل سابقه میگرن و آسم شدید دچار حمله تنفسی شده بود که با توجه به شرایط امکان انتقال از روی رودخانه وجود نداشت.
وی در پایان گفت: در نهایت با انجام مشاوره پزشکی و اقدامات درمانی سرپایی توسط تکنسین‌های اورژانس، بیمار بهبودی نسبی به‌دست آورد و با رضایت از حال خود و اطمینان از سلامت وی این ماموریت پایان یافت.
 
انتهای پیام/ فارس
 
 
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 429870
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *