۰

مرگ یک هوادار دورتموند به خاطر حمله قلبی

اتفاق رخ داده در جریان بازی دورتموند مقابل ماینتس، زردهای فوتبال آلمان را شوک زده کرد.
مرگ یک هوادار دورتموند به خاطر حمله قلبی
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، یک هوادار  80 ساله  تیم بوروسیا دورتموند به دلیل حمله قلبی در جریان تماشای نیمه اول بازی خانگی  یکشنبه تیمش مقابل ماینتس درگذشت.
این اتفاق به حدی برای مسئولان و تماشاگران دورتموند تکان دهنده بود که نیمه دوم و حتی جریان گل دوم تیم توسط کاگاوا در سکوت سپری شد.
 پس از وقوع این اتفاق در ضلع جنوب غربی استادیوم 81 هزار نفره، آمبولانس، مرد 80 ساله را از ورزشگاه منتقل کرد اما او در حین رسیدن به بیمارستان درگذشت.
 درپایان رقابت، بازیکنان دورتموند به شکل دسته جمعی سراغ هوادارانشان رفتند و همگی به اتفاق به یاد هوادار درگذشته، سرود  «هیچ گاه تنها گام برنمی داری» را خواندند.
رویس، زننده گل اول دورتموند در بازی یکشنبه با ماینتس گفت: در جریان بازی دلیل سکوت هواداران را درک نمی کردیم اما وقتی پس از پایان بازی از سرمربی تیم خبر را شنیدیم، متوجه ماجرا شدیم. واقعا این اتفاق، جو بازی و  رفتار هواداران را تحت تاثیر قرار داده بود.
 راینهارد روبال، رئیس موقت فدراسیون فوتبال آلمان هم در این باره حرف های جالبی زد: تا به حال ندیده بودم در پایان یک بازی هواداران  این چنین متحد در واکنش به یک اتفاق تلخ، همدردی نشان دهند. به احترام رفتار مناسب بازیکنان و کادر فنی ماینتس در قبال این حادثه کلاه از سر بر می دارم.
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 429208
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *