۰

ممنوعیت برگزاری همایش در نقاط پرترافیک تبریز/ پروژه‌های عمرانی شهر از 25 اسفندماه متوقف می‌شود

پورمهدی گفت: در راستای کاهش بارترافیکی شهر برگزاری هرگونه همایش در مکان های پرتردد ممنوع شده و پروژه های عمرانی از 25 اسفندماه سال جاری تا 15 فرودین 95، متوقف خواهند شد.
ممنوعیت برگزاری همایش در نقاط پرترافیک تبریز/ پروژه‌های عمرانی شهر از 25 اسفندماه متوقف می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از آناج، محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای ترافیک استان با تاکید بر اعمال سیاست حمل و نقل ترکیبی در تبریز، اظهار داشت: ما به دنبال تحقق این برنامه هستیم و آقای آخوندی نیز در سفر خود به تبریز به مدیرکل راه و شهرسازی دستور دادند که برای طرح ترکیبی حمل و نقل شهری از یک مشاور بین المللی استفاده کند.
وی ادامه داد: پایانه‌های مسافربری باید به حاشیه‌ی شهرها منتقل شوند تا از بار ترافیک نقاط مرکزی تبریز کاسته شود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از منوعیت فعالیت‌های عمرانی از 25 اسفندماه سال جاری تا 15 فرودین سال 95، خبر داد و ابراز کرد: دستگاه‌های مسئول باید نخاله‌ها را جمع آوری و با هرگونه سد معبر برخورد کنند تا در ایام عید شاهد افزایش ترافیک شهری نباشیم.
وی افزود: بعضا جلسات در نقاط پرترافیک برگزار می‌شود که این امر نارضایتی مردم را در پی دارد، تمامی همایش‌ها و جلسات مهم استان باید در مکان‌هایی برگزار شود که عبور و مرور مردم را با مشکل مواجه نکند.
پورمهدی از افزایش ترافیک شهری انتقاد کرد و بیان داشت: جرایم تخلفات رانندگی باید به حدی باشد که کسی جرأت تعدی از قانون را نداشته باشد، تخلف نکردن باید به یک باور عمومی و همگانی تبدیل شود.
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی در پایان با بیان اینکه نقش عامل انسانی در وقوع تصادفات 70 درصد است، عنوان کرد: در ارتباط با فرهنگ‌سازی ترافیکی قرار شده در برخی شهرستان‌ها و حتی مناطق حاشیه‌ای کلاس برگزار شود.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 429161
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *