۰

انفجار حاصل از ترکیب مواد محترقه، دو مجروح برجای گذاشت

وقوع یک فقره انفجار و تخریب در اثر ساخت مواد محترقه به زخمی شدن دو برادر در محله جوادیه تهران منجر شد.
انفجار حاصل از ترکیب مواد محترقه، دو مجروح برجای گذاشت
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، ساعت 10 دقیقه بامداد 22 اسفندماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر انفجار یک باب منزل مسکونی در محله جوادیه خیابان 10 متری اول بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 117 جوادیه به همراه عوامل ایستگاه 95 سازمان آتش نشانی تهران به محل حادثه اعزام شده و اقدام به بررسی موضوع کردند.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت و اعلام کرد: بررسی های پلیسی حکایت از آن داشت که دو برادر به نام های نادر و علیرضا در حال ترکیب مقادیر قابل توجه ای اکلیل و سرنج جهت ساخت نارنجک دستی بودند که بر اثر سهل انگاری انفجار مهیبی رخ می دهد و این انفجار باعث تخریب شیشه های منزل و در ادامه منجر به سوختگی و جراحات شدید افراد مذکور می شود.
برپایه این گزارش، به دنبال این موضوع مصدومان حادثه بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان مطهری منتقل شده و عوامل آتش نشانی نیز حریق را مهار می کنند.
لازم به ذکر است: در ادامه با حضور یک اکیپ از عوامل چک و خنثی سازی یگان امداد پلیس پایتخت در محل، تعداد 20عدد نارنجک دست ساز حدوداً یک کیلویی ساخته شده توسط نامبردگان که در شرف انفجار نیز بود خنثی و به مقر پلیس منتقل می شود.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 429124
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *