۰

اعزام 40 نفر از کارکنان و حقوقدانان دادگستری سیستان و بلوچستان به اردوهای راهیان‌نور

معاون فرهنگی دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: 40 نفر از کارکنان و حقوقدانان مرد دادگستری سیستان و بلوچستان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
اعزام 40 نفر از کارکنان و حقوقدانان دادگستری سیستان و بلوچستان به اردوهای راهیان‌نور
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام غلامرضا نجفی اظهار داشت: حرکت کاروان‌های راهیان نور آغازی خوب برای حفظ ارزش‌های جامعه است.
‌وی تصریح کرد: اردوهای راهیان‌نور فرصتی متعالی برای آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج روحیه ایمان، سلحشوری، رشادت، ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر است.
نجفی ادامه داد: شهدا اگر در اذهان مردم ماندگار شدند به خاطر عملکرد آنها بود، شهدا با عمل توانستند ارزش‌های دینی و اسلامی را در طول تاریخ اثبات کنند.
معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان کرد: کاروان راهیان نور در حال حرکت است تا بتواند با تلاش جوانان، ارزش‌های اسلامی و هنجارهای اجتماعی را حفظ کند و ما امیدواریم با این حرکت فرهنگی در جهت حفظ آرمان‌های شهداء و انقلاب اسلامی گامی مثبت و رو به جلو برداریم.
صبح امروز با همکاری معاونت فرهنگی و بسیج حقوق‌دانان استان، 40 نفر از کارکنان و حقوقدانان مرد سیستان و بلوچستان به اردوهای راهیان‌نور در جنوب کشور اعزام شدند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 428742
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *