۰

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی در مهرستان

شهردار مهرستان گفت: به مناسبت فرارسیدن سال نو نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی در مهرستان برگزار می‌شود.
برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی در مهرستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، منصور ناروئی نصرتی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی مشاوران جوان شهرداری در راستای آغاز اجرای برنامه‌های زیباسازی شهر برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های زیباسازی شهرستان به منظور پذیرایی و استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی آغاز شده است.
شهردار مهرستان هدف از برگزاری این نشست را تعامل هرچه بیشتر شهرداری با جوانان و دانشجویان برای زیبا‌سازی شهر اعلام کرد و افزود: شهرداری در نظر دارد برای زیبا‌سازی شهر از ایده‌های خلاقانه اهل فن استفاده کند.
وی افزود: به مناسبت فرارسیدن سال نو نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی در مهرستان برگزار می‌شود و این نمایشگاه با هدف معرفی غذاهای سنتی و محصولات هنرمندان صنایع دستی و سوغات مهرستان در این شهرستان برپا می‌شود.
این مسئول ادامه داد:‌ برگزاری این نمایشگاه فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی‌های بانوان مهرستانی و همچنین هنرمندان شهرستان در آستانه سال نو است.
شهردار مهرستان خاطرنشان کرد: ترمیم جداول رنگ‌آمیزی سرعت گیرها، کاشت نهال اصلاح نور میادین، اصلاح کوچه‌های محله کهن شهر، جمع‌آوری نخاله‌ها از دیگر برنامه‌های شهرداری مهرستان در ایام نوروز است.
همچنین در پایان طی احکامی مسئولان کمیته فرهنگی، دانشجویی، ورزشی، فضای سبز و مشاوران نوجوان شهرداری مهرستان در امور بانوان و آقایان معرفی و منصوب شدند. 
به مناسبت هفته منابع طبیعی مشاوران جوان شهر داری مهرستان با کاشت نهال در محل بلوار فردوسی این روز گرامی داشتند.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 428740
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *