۰

آمار جمعیت کیفری چابهار ‌افزایش یافته است

دادستان عمومی و انقلاب چابهار با اشاره به افزایش مهاجرت‌ها به این شهرستان گفت: آمار جمعیت کیفری چابهار ‌افزایش یافته است.
آمار جمعیت کیفری چابهار ‌افزایش یافته است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، ظهر امروز دومین نشست تخصصی کاهش جمعیت کیفری شهرستان چابهار در دادسرای عمومی و انقلاب این شهر برگزار شد.
دادستان عمومی و انقلاب چابهار با تشریح ضرورت برگزاری نشست مذکور اظهار داشت: اجرایی کردن دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری با تمرکز بر مدیریت قرارهای تأمین کیفری یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر در فرآیند حبس‎زدایی و پیشگیری‎های قضایی است.
روح‌الله احمدی با تبیین ویژگی‎های جمعیت شناختی چابهار گفت: جمعیت چابهار به واسطه‎ مهاجرت‎هایی که از روستاهای مجاور و دیگر شهرستان‎های استان صورت گرفته، افزایش یافته و به تبع این افزایش، تعدد و تنوع جرایم و آسیب‎های اجتماعی در این منطقه دگرگون شده است.
احمدی افزود: این مهاجرپذیری افزایش جمعیت کیفری را در پی داشته و متأسفانه آمار جمعیت کیفری چابهار را افزایش داده و ضرورت اتخاذ تمهیدات مؤثر با استفاده از ظرفیت‎های قانونی باید مدنظر مسئولان متولی قرار گیرد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چابهار ‌‌ابراز امیدواری کرد‌ تا با توسعه فرصت‎های کسب و کار، آموزش‎های پیشگیری از جرایم و آسیب‎های اجتماعی محیط زندان در مدیریت‎های قرارهای تأمین و ارتقای مراقبت‎های بعد از خروج زندانیان، آمار جمعیت کیفری شهرستان چابهار کاهش چشمگیری ‎یابد.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 428541
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *