۰

توپالیدیس: جو بازی، داور را گرفته بود

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن از نحوه قضاوت دیدار تیمش برابر استقلال ابراز نارضایتی کرد.
توپالیدیس: جو بازی، داور را گرفته بود
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، یوانیس توپالیدیس در خصوص شکست تیمش مقابل استقلال گفت: به مظلومی بابت این برد تبریک می‌گویم. ما در این بازی عملکرد خوبی از خودمان نشان دادیم و مقابل تیمی بازی کردیم که بهترین تیم ایران است. ما در این بازی حداقل باید یک امتیاز را می‌گرفتیم. امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.
توپالیدیس در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد بازیکنانش راضی بود؟ گفت: بسیار راضی بودم و الان هم به رختکن می روم تا به آنها تبریک بگویم، البته زیاد دوست ندارم درباره داوری حرف بزنم. تماشاگران بهترین قضاوت را دارند و همه دیدند که صحنه‌های 50-50 را به نفع استقلال سوت می‌زد. به نظرم او نباید برای این دیدار انتخاب می‌شد. جو بازی روی داور تاثیر گذاشته بود.
سرمربی راه‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا به مسئولان باشگاه وعده بقا در لیگ برتر را داده است؟ عنوان کرد: فراموش نکنیم که امروز با تیم اول جدول بازی داشتیم. ما امروز فرصت زیادی برای گلزنی داشتیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. با این وجود در آینده بازی‌های بهتری را ارائه خواهیم کرد. تضمین دادن اینکه در لیگ می‌مانیم یا نه، کار خیلی سختی است، اما مطمئنم هستم که تیم ما در لیگ برتر خواهد ماند.
وی درباره سطح مسابقات لیگ برتر ایران خاطرنشان کرد: لیگ ایران سطح بالایی دارد و بازی امروز نیز از کیفیت بالایی برخوردار بود.
توپالیدیس درخصوص اینکه آیا می‌تواند تفکراتش را در راه‌آهن پیاده کند؟ عنوان کرد: اولین نکته مثبت این است که ما می‌توانیم فرصت گلزنی ایجاد کنیم و حالا باید به کاری کنیم که این فرصت‌ها تبدیل به گل شوند.ما قبلاً قادر به انجام این کار نبودیم اما الان می‌توانیم، ضمن اینکه امروز با بهترین تیم لیگ بازی داشتیم.
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 428401
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *