۰

کفاشیان:هنوز ممنوع التصویرم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: من چلوکباب و خورشت می خورم و شاید به همین دلیل فکر می کنند سنتی هستم
کفاشیان:هنوز ممنوع التصویرم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، علی کفاشیان در حاشیه مراسم چهلم همایون بهزادی ،اظهار داشت:من فقدان این پیشکسوت عزیز را به خانواده عزیزش و جامعه فوتبال تسلیت عرض می کنم.ایشان سالهای سال به در فوتبال ما افتخارآفرینی کردند و از دید من هرگز از خاطره ها پاک نمی شوند.
وی درباره آخرین وضعیت مربوط به حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه وضعیت رد صلاحیتشکجا رسید اظهار داشت: مشکلی بابت ورود به انتخابات ندارم و تاکید می کنم بحث رد صلاحیتم مطرح نیست. این که گفته می شود چون بازنشسته ام نمی توانم در انتخابات شرکت کنم نیز بحثی درست نیست. زیرا 8 سال هست که بازنشسته هستم اساسنامه اجازه می دهد در فدراسیون فعالیت کنم. فدراسیون فوتبال نهادی مستقل و غیردولتی است و از این بابت مشکلی ندارم. 
کفاشیان در پاسخ به این سوال که بالاخره در انتخابات شرکت می کند یا خیر، بیان داشت: انشاالله شرکت می کنم بالاخره باید ببینیم چه می شود. مشغول بررسی هستیم تا شرایط بسنجیم.زمان همه چیز را تعیین می کند.باید ببینم مجمع من را می خواهد یا نه.
رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این انتقاد که فدراسیون او سنتی اداره می شود و به همین دلیل فدراسیون نیاز به نگرش جدید و مدرن شدن دارد گفت: نمی دانم تعریف این دوستان از سنتی و مدرن چیست؟ من تعریفی از این موضوع ندارم. کار اداری کاری کامپیوتری است و طبق روال پیش می رود. من چلوکباب و خورشت می خورم و شاید به همین دلیل فکر می کنند سنتی هستم.
کفاشیان در پاسخ به این سوال کاپ، که با توجه به حضورش در برنامه 90 دیگر ممنوع التصویر نیست خاطرنشان کرد: نه،من هنوز هم ممنوع التصویر هستم اما ظاهرا در آن برنامه اجازه گرفته بودند تا سوال و جواب های خود را مطرح کنند و به جایی برسند حالا نمی دانم به آنجایی که می خواستند رسیدند یا خیر. 
 
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 428267
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *