۰

نمایشگاه هنرهای کلاسیک «سلام» افتتاح می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی هنرهای کلاسیک «سلام» روز پنجشنبه 13 اسفند افتتاح می‌شود و در کنار آن از هفت پیشکسوت هنرمند تجلیل به عمل می‌آید.
نمایشگاه هنرهای کلاسیک «سلام» افتتاح می‌شود
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، نمایشگاه بین‌المللی هنرهای کلاسیک «سلام» میزبان آثار هنرمندان اصفهان در 15 رشته هنری شامل معرق، منبت، مشبک، قلم‌کاری، قلم زنی، نقاشی-خط، فلزکاری، طلاکوبی روی فولاد، قلم‌زنی نقره، زیورآلات، خاتم‌کاری، میناکاری، خوشنویسی، نگارگری و فرش است.
پیش از این کشورهای آلمان، ایتالیا، ترکیه، لبنان، مالزی، اندونزی، سنگاپور، تاجیکستان،‌ امارات و عراق میزبان این نمایشگاه بین‌المللی بوده‌اند. ایران برای اولین بار از سیزدهمین دوره مجموعه آثار هنری «سلام» میزبانی می‌کند.
افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 9 تا 10 صبح پنجشنبه سیزدهم اسفند با حضور مسئولان عالی‌رتبه سازمان میراث فرهنگی و جمعی از سفرای کشورهای مختلف در هتل پارسیان آزادی برگزار می‌شود. همچنین نشست رسانه‌ای این نمایشگاه پس از مراسم افتتاحیه در ساعت 11 صبح برگزار خواهد شد.
در این مراسم از هفت پیشکسوت هنرمند به نام‌های علی ظریفی و عباس کیخسروی (قلم‌زنی)، مهرداد صدری (نگارگری)، زینت السادات امامی (سوخت‌نگاری)، نصرالله افجه‌ای (خوشنویسی)، کیقباد بذرافشان (مشبک فلز) و رضا بدرالسماء (نگارگری) تقدیر می‌شود.
این نمایشگاه تا 21 اسفند از ساعت 10 صبح تا 23 برپاست.
به گزارش فارس، مجتمع آفرینش‌های هنری «سلام» تابستان امسال نمایشگاه بین‌المللی «از فرش تا عرش» را در استانبول برگزار کرد که با استقبال مجموعه‌داران هنری مواجه و موفق به فروش یک میلیون دلاری شد.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 428205
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *