۰

مهلت ثبت نام اعضای جمعیت هلال احمر در سامانه ثبت اعضا تمدید شد

مدیرکل هماهنگی مجامع و امور استان‌های جمعیت هلال احمر با بیان اینکه مهلت ثبت نام اعضای جمعیت هلال احمر در سامانه ثبت اعضا تا 17 اسفندماه تمدید شد، گفت: ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجامع از فروردین ماه سال آتی آغاز می شود.
مهلت ثبت نام اعضای جمعیت هلال احمر در سامانه ثبت اعضا تمدید شد
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، دهقان با اشاره به اینکه از یازدهم بهمن ماه سال جاری به دنبال ابلاغیه دبیرکل جمعیت هلال احمر تمامی شعب فعال شدند.
وی ادامه داد: ستادهای فرعی در سازمان های داوطلبان، جوانان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر تشکیل شده و در هر سه سازمان فعال است.البته این ستاد در تمامی استان ها نیز تشکیل شده است.
مدیرکل هماهنگی مجامع  و امور استان‌های جمعیت هلال احمر به تمدید مهلت زمان ثبت نام اعضا در سامانه ثبت اعضا به مدت یک هفته دیگر، اشاره کرد و افزود: برای ثبت نام اعضا در انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر تا یازدهم اسفندماه مهلت تعیین شده بود که با تدبیر دبیرکل جمعیت هلال احمر مهلت زمان ثبت اطلاعات اعضا در سامانه به مدت یک هفته تمدید شد.
به گفته وی، تا این لحظه 65 تا 70 درصد از اعضا در سامانه ثبت اعضای جمعیت هلال احمر به ثبت رسیده است.
دهقان با تاکید بر اینکه هفته آینده اطلاعیه سراسری ثبت نام کاندیداها برای شرکت در انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در رسانه ها منتشر می شود، اظهارداشت: 14 فروردین ماه سال آتی ثبت نام کاندیداها آغاز می شود و از همان روز نیز بررسی صلاحیت ها انجام خواهد شد.
حضور نمایندگانی از استانداری، فرمانداری و نمایندگی ولی فقیه در استانها برای نظارت بر انتخابات مجامع
در ادامه ناطقی؛ دبیر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه نمایندگان استانداری ها و فرمانداری ها و همچنین نمایندگان ولی فقیه در استانها حضور دارند، تصریح کرد: 408 نفر از فرمانداری ها و استانداری ها و 408 نفر نیز از دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استانها بر انتخابات جمعیت هلال احمر نظارت خواهند داشت که این افراد پتانسیلی برای معرفی فعالیتهای جمعیت هلال احمر است.
به گفته وی، دستورالعمل نظارت بر انتخابات به تصویب رسیده و این دستورالعمل راهبردی برای همکاران نظارتی جمعیت هلال احمر است.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 428186
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *