۰

مردم در 7 اسفند ‌با لبیک به ندای رهبری ‌باعث عزت نظام و انقلاب ‌شد‌ند / باید برای ‌توسعه و عمران ‌سیستان و بلوچستان ‌موثر باشیم

منتخب مردم سیستان در مجلس دهم گفت: مردم در همه صحنه‎های سیاسی که حضورشان الزامی بوده به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفته و با حضور گسترده‌ باعث عزت نظام و انقلاب در جهان شده‌اند.
مردم در 7 اسفند ‌با لبیک به ندای رهبری ‌باعث عزت نظام و انقلاب ‌شد‌ند / باید برای ‌توسعه و عمران ‌سیستان و بلوچستان ‌موثر باشیم
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حبیب الله دهمرده در هیرمند از حضور گسترده مردم در انتخابات ‌تقدیر کرد و افزود‌: مردم در همه صحنه‎های سیاسی که حضورشان الزامی بوده به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفته و با حضور گسترده‌ باعث عزت نظام و انقلاب در جهان شده‌اند.

منتخب مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی از مردم حوزه انتخابیه خود که وی را به عنوان نماینده خود برگزیده‌اند، قدردانی کرد‌ و اظهار داشت‌: رای 115 هزار نفر از مردم به اینجانب ضمن اینکه جای قدردانی دارد، اما قطعا مسئولیت بنده را در قبال آنها سنگین می‎کند که در این راستا به مردم قول‌ می‌دهم همانطور که همیشه دغدغه خدمت به آنها را داشته‌ام همچنان، خدمتگزارشان باشم.

وی ادامه داد: به تمامی وعده‌ها و قول‌هایی که به مردم حوزه انتخابیه سیستان در ایام تبلیغاتی داده شده، عمل خواهد شد و نماینده تمامی مردم حتی رقبای خود هستم.

دهمرده با تاکید برآنکه هرچه در ایام انتخابات و تبلیغات بوده را باید فراموش کرد و از امروز رفاقت بر رقابت ارجعیت دارد، گفت: من به عنوان سرباز کوچک نظام از سالیان طولانی در سمت‌های مختلف به مردم ایران اسلامی خدمت کرده‌ام و اثرات خدمات اینجانب برای مردم لرستان، سیستان و بلوچستان، کرمان و تمامی مردم کشور محسوس بوده است.

وی با بیان اینکه مردم ولایی شیعه و سنی سالیان متمادی است که برادرانه در کنار هم در سیستان و بلوچستان و جای جای ایران اسلامی مسالمت‌آمیز زندگی می‌کنند، تصریح کرد: برای اینجانب شیعه و سنی فرق نداشته و همه ما مسلمانیم و باید خدمت به یکدیگر را افتخار بدانیم.

دهمرده اضافه کرد: آخرین سمت اینجانب فعالیت در سازمان انرژی اتمی بود که به خاطر خدمت به مردم منطقه سیستان استعفا داده و برای اینکه نماینده مردم صبور و ولایی سیستان باشم از آن سمت استعفا دادم.
وی ادامه داد: امروز خوشحالم که مردم به اینجانب اعتماد کرده و افتخار خدمتگزاری به بنده داده شده است.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بداخلاقی‌های انتخاباتی را بخشیده‌ام و از امروز دوست یار و مددکار و خدمتگزار مردم در سنگر جدید هستم تا با تلاش همدیگر بتوانیم در توسعه و عمران و آبادی سیستان و بلوچستان و ایران اسلامی موثر باشیم.

دهمرده خطاب به مسئولان افزود: مسئولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند و اینجانب نیز برای خدمت به مردم در کنارشان خواهم بود.

وی بیان کرد: گرایش اینجانب گرایش ولی امر مسلمین است، تابع راه و روش و منش ایشان بوده و افتخار می‎کنم که سرباز کوچک ولایت هستم.

انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 428090
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *