۰

حضور در انتخابات، صیانت از قانون و خانه ملت است

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: صیانت از خانه ملت با حضور در انتخابات امری ضروری است زیرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی از قانونی اساسی حفاظت و صیانت می کنند.
حضور در انتخابات، صیانت از قانون و خانه ملت است
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، شهروز افخمی، عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی تهران نیوز، در تبیین سخنان رهبر انقلاب در جمع هزاران نفر از مردم شهر نجف آباد مبنی بر اینکه «انکار و دروغ خواندن انتخابات در ایران»، «تلاش برای حضور کم رنگ و کم تعداد مردم در انتخابات»، از جمله تبلیغات بدخواهان برای سست کردن حضور مردم در انتخابات، در طول سالهای گذشته بود، گفت: صیانت از خانه ملت با حضور در انتخابات امری ضروری است زیرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی از قانونی اساسی حفاظت و صیانت می کنند.
وی با بیان اینکه در طول چند روز گذشته برخی از جریان ها معتقدند رقابت ۷ اسفند رقابت مجلس مطلوب دولت با مجلس مطلوب ملت است، گفت: روز گذشته رهبر انقلاب به خوبی تبیین کردند که ملت ایران نه مجلس دولتی می خواهد و نه مجلس ضد دولتی و این اقدام غربی ها در جهت دو قطبی سازی های بوده است.

افخمی ضمن تاکید بر اینکه «القای بی فایده بودن حضور در انتخابات به دلیل مشخص بودن نتیجه آن از قبل» نیز یکی دیگر از نکات برجسته سخنان رهبر انقلاب در خصوص انتخابات بود، افزود: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این دسیسه محقق شود زیرا انتخابات در کشورمان به صورت کاملا آزاد برگزار می شود و مردم با آگاهی به افراد مورد نظرشان رای می دهند.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در جریان تایید صلاحیت های کاندیداهای مجلس نیز سعی کردند شورای نگهبان را تضعیف کنند، تصریح کرد: این نهاد قانونی یکی از ارکان نظام اسلامی است و دشمنان نیز با آگاهی از این موضوع درصدد وارد کردن خدشه به این مهم بودند که خوشبختانه موفق نشدند.

وی با بیان اینکه طی سالیان گذشته و در طول تاریخ انقلاب قدرت طلبان و جریان های رانتی با هماهنگی بیگانگان، دست به دست هم داده اند تا کشور را تضعیف کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم کشورمان با آگاهی و بصیرت نشان داده اند که هیچگاه فریب دشمنان را نمی خورند.
  انتهای پیام/
شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب: 427714
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *