۰

قوانین عجیب در لیگ ایران/ شریفی چطور به پرسپولیس رسید؟

روز دوشنبه ابتدا خبر رسید که چون مهدی شریفی سومین کارت زرد فصلش را در هفته بیست‌ویکم گرفته، هفته بیست‌ودوم و در جدال با پرسپولیس محروم است.
قوانین عجیب در لیگ ایران/ شریفی چطور به پرسپولیس رسید؟
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، روز دوشنبه ابتدا خبر رسید که چون مهدی شریفی سومین کارت زرد فصلش را در هفته بیست‌ویکم گرفته، هفته بیست‌ودوم و در جدال با پرسپولیس محروم است، اما بعد مسوولان سازمان لیگ ادعا کردند مطابق قوانین، فقط محرومیت قطعی بازیکنان به تیم جدید منتقل می‌شود و اخطارهایی که هنوز منجر به محرومیت نشده پاک خواهد شد.
به این ترتیب چون شریفی دو کارت اولش را در سپاهان گرفته، فعلا در تراکتورسازی یک کارته محسوب می‌شود و باید دو اخطار دیگر بگیرد تا یک بازی را از دست بدهد! توجه داشته باشید که نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر در پایان هفته هفدهم گنجانده شده بود. به این ترتیب بازیکنانی که تیم عوض می‌کنند، برای چشیدن طعم محرومیت باید همه تلاش‌شان را به کار بگیرند تا فقط طی 13بازی، 3کارت زرد دریافت کنند که البته نیاز به عزمی راسخ دارد.
اگر این قانون در لالیگا هم وجود داشته باشد، با توجه به محرومیت بازیکنان در این لیگ با دریافت 5کارت زرد، یک بازیکن می‌تواند در تیم اولش 4 اخطار بگیرد و بعد از انتقال به تیم بعدی، با دریافت 5کارت زرد دیگر، در مجموع 9کارته شده و یک مسابقه را از دست بدهد! از همه عجیب‌تر اما این است که آندو تیموریان به خاطر دریافت کارت قرمز در بازی آخر فصل گذشته بین تراکتورسازی و نفت تهران، در هفته هجدهم لیگ امسال محروم شد و کسی عین خیالش هم نبود که او در این فاصله، برای چند ماه در لیگ قطر توپ زده است. کلا اینجا طوری است که یک کارت قرمز می‌تواند 8ماه ماندگاری داشته باشد، اما چند کارت زرد سه‌سوت پاک می‌شود!
انتهای پیام/ راه دانا
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۳۳
کد مطلب: 427461
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *