۰

عشق آباد نگاه ویژه ای به افزایش روابط با استان گلستان را دارد

نمایشگاه ترکمنستان کار خود را با حضور ریاست اتاق بازرگانی گرگان، ریاست سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان و دیگر مدیران و فعالین اقتصادی استان در عشق آباد ترکمنستان آغاز بکار کرد.
عشق آباد نگاه ویژه ای به افزایش روابط با استان گلستان را دارد
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از کاسب امین، رمضان بهرامی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان در حاشیه آیین افتتاحیه این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: در این نمایشگاه حدود 400 فعال اقتصادی کشورمان جهت معرفی محصولات و خدمات حضور دارند.
وی افزود: اتاق گرگان با هدف معرفی توانمندی ها در تولید محصولات، ارائه خدمات با کیفیت و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری استان در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است که قطعا این حضور زمینه ساز افزایش رفت و آمد ها و مراودات تجاری خواهد بود.
kasebeamin2016
بهرامی اظهار داشت: میز تجاری ترکمنستان که در سال جاری توسط اتاق گرگان در استان تشکیل شد نشان دهنده تمایل افزایش مراودات تجاری با این کشور بوده و خوشبختانه طرف مقابل نیز نگاه ویژه ای را به افزایش روابط با استان گلستان دارد.
رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان ادامه داد: کشور ترکمنستان یکی از بازار های هدف محصولات استان گلستان میباشد که برگزاری نمایشگاه ها و همچنین تلاش برای سهولت در صدور روادید به توسعه آن کمک شایانی خواهد کرد.
گفتنی است، این نمایشگاه در فضای 1500 متر مربع در عشق آباد ترکمنستان برپا گردیده است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۵۹
کد مطلب: 427452
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *