۰

آماده‌باش 2000 نفر از پرسنل عملیاتی و تکنسین اورژانس/حضور 826 پایگاه شهری اورژانس در مراسم 22 بهمن

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: بیش از 400دستگاه آمبولانس، 60دستگاه اتوبوس آمبولانس و 60 موتورلانس در مسیر راهپیمایان حضور دارند و همچنین بیش از 2000 نفر از پرسنل عملیاتی و تکنسین اورژانس 115 نیز جهت خدمت رسانی به مردم شریف ایران در آمادگی کامل هستند.
آماده‌باش 2000 نفر از پرسنل عملیاتی و تکنسین اورژانس/حضور 826 پایگاه شهری اورژانس در مراسم 22 بهمن
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، محمد آقاجانی، معاون درمان وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از آمادگی بیش از 826 پایگاه شهری اورژانس 115 درسراسرکشور در روز 22 بهمن ماه خبر داد.
 
وی ادامه داد: امسال نیز همچون سال های گذشته مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و تکنسین‌های اورژانس سراسر کشور جهت پوشش امدادی، در راهپیمایی روز 22 بهمن در مسیر راهپیمایی‌ها و نقاط از پیش تعیین شده مستقر هستند و در صورت نیاز خدمات پزشکی و امدادی رایگان را در طول زمان راهپیمایی به هموطنانمان ارائه خواهند داد.
آقاجانی با اشاره به آمادگی کامل کادر درمانی گفت: امروز مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در سراسر کشور با بیش از 400دستگاه آمبولانس، 60دستگاه اتوبوس آمبولانس و 60 موتورلانس در مسیر راهپیمایان و به‌کارگیری بیش از 2000 نفر از پرسنل عملیاتی و تکنسین اورژانس 115 جهت خدمت رسانی به مردم شریف ایران در آمادگی کامل هستند.
وی افزود: همچنین بیش از 560 اورژانس بیمارستانی و کادر درمانی مجرب جهت ارائه خدمات درمانی به هموطنان در آمادگی کامل قرار دارند.
آقاجانی در پایان گفت:‌ هموطنان عزیز علاوه بر مراجعه حضوری به واحدهای مستقر می‌توانند با شماره 115 تماس حاصل کرده و از خدمات پزشکی رایگان بهره مند شوند.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 426973
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *