۰

فرد انقلابی محافظه‌کار نیست/دشمن جرات ‌ورود به حوزه فیزیکی را ندارد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ‌انقلابی محافظه‌کار نیست و عزت و شرف خود را نمی‌فروشد بلکه از جان و مال خود در این راه می‌گذرد.
فرد انقلابی محافظه‌کار نیست/دشمن جرات ‌ورود به حوزه فیزیکی را ندارد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، سردار حسین معروفی در همایش باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج  بر حضور پر شور باشعور و انتخاب اصلح در انتخابات پیشرو تاکید کرد و این دو موضوع را از مولفه های ماندگاری انقلاب و آرامش جامعه اسلامی برشمرد.
وی افزود: امروز حوزه تفکر سلطه‌گری با رهبری آمریکا و حوزه سلطه‌ستیزی و بیگانه‌ستیزی با رهبری انقلاب اسلامی در مقابل هم قرار دارند.
وی بیان داشت: ‌انقلابی محافظه‌کار نیست و عزت و شرف خود را نمی‌فروشد بلکه از جان و مال خود در این راه می‌گذرد.
سردار معروفی گفت: بالای 216 هزار نفر از بهترین نخبه‌های مملکت جان خود را فدا و اقتدار خود را در دنیا به نمایش و حفظ کردند.
وی مقابله امروز با دشمن را مقابله فکری دانست و تصریح کرد: دشمن جرات ‌ورود به حوزه فیزیکی را ندارد چرا که  می‌داند اگر روزی چنین کاری را انجام دهد قبرستان ابدی او ایران خواهد بود.
وی ادامه داد: دشمن امروز به دنبال تصرف سرزمین نیست بلکه درصدد نفوذ و تصرف در افکار، قلب‌ها، تغییر رفتارها و به دنبال آن تغییر ساختارهاست.
معروفی قطب نمای حقیقی یک مومن را قرآن معرفی و خاطر نشان کرد: امروز در دنیای غیر قابل اعتماد و پیش بینی استکبار با غول‌های رسانه‌ای بزرگی قرار داریم که با یک اجماع همه جانبه در مقابل ما هستند و به سادگی نمی‌توان از این جبهه گذشت.
وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری گفت: اجازه تهاجم و تجاوز به دشمن ندهید و نگذارید دشمن ذائقه ملت را تغییر دهد.
سردار معروفی افزود: امروز هزاران شبکه ی ماهواره‌ای تلویزیونی، رادیویی‌، وبلاگ و سایت علیه ملت ایران کار می‌کنند و  ایمان و اعتقادات آنها را مورد هدف قرار داده است.
وی با تاکید بر اینکه ابزار اصلی عملیات روانی رسانه است ادامه داد: تمام تلاش و حرکت‌های دشمن در حوزه عملیات روانی است .
وی در ادامه دشمن شناسی، امام شناسی، مخاطب شناسی، هوشمندی و بصیرت، شناخت دقیق موقعیت و زمان را  از عمده وظایف اصحاب رسانه دانست.
فرمانده سپاه سلمان رسالت خبرنگاران بر اساس معیارها را استمرار راه انبیای الهی دانست و بر مولفه های احساس مسئولیت، صداقت در نوشتار و گفتار، واقع گرایی، رعایت عدالت و انصاف، تاثیر گذاری و جریان‌ساز بودن تاکید کرد.
وی ادامه داد: رسانه باید با تکیه بر مهارت های تخصصی، شم خبری، نحوه ارتباط با مخاطبین، سرعت، دقت، خلاقیت و اخلاص اخبار مورد نظر را جهت دهی کند.
انتهای پیام/
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 426465
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *