۰

مرکز درمانی سوانح و سوختگی در مرکز استان سمنان احداث می شود

وزیر بهداشت، از احداث مرکز درمانی سوانح و سوختگی در مرکز این استان خبر داد و گفت: عملیات احداث این مرکز درمانی به زودی آغاز می‌شود.
مرکز درمانی سوانح و سوختگی در مرکز استان سمنان احداث می شود
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از مرآت،  قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جمع پرسنل دانشگاه علوم پزشکی سمنان در سالن اجتماعات ساختمان ستاد مرکزی این دانشگاه با اشاره به اینکه تحریم ها بر حوزه بهداشت و درمان تاثیر زیادی داشت، گفت: با رفع تحریم و اجرایی شدن برجام و با موفقیت دولت اوضاع بهداشت مانند سایر بخش ها نیز بهتر خواهد شد.
 قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه کار بزرگ دولت باعث شد درهای سرمایه گذاری در ایران باز شود، اظهار کرد: در این زمان  فرصت سرمایه گذاری و جذب منابع هرچه بیشتر را برای کشورمان و در بخش بهداشت و درمان با همدلی و همزبانی میسر می شود.
وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه مشکلات کشور با وحدت حل میشود و نباید نیرو ها را برای تقابل با یک دیگر صرف کرد، افزود: مراکز بهداشتی و درمانی در بیشتر نقاط کشور با کمبود نیروی انسانی به‌ویژه پرستار مواجه هستند که این کمبودها باید با تلاش مسئولان امر برطرف شود.
وی در خصوص طرح تحول نظام سلامت گفت:  طرح تحول سلامت  مشکلات و کمبود های اعتباری و بودجه ای به واسطه بدهکاری های وزارت بهداشت از دولت های قبل روبرو شده بود.
وزیر بهداشت و درمان همچنین تصریح کرد: امروز مردم از  طرح تحول سلامت رضایتمند هستند و خوشبختانه مورد استقبال همه قرار گرفته است.
 قاضی‌زاده هاشمی، شرایط اجرای طرح تحول سلامت در استان سمنان خوب ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه مسئولان و پرسنل بهداشت و درمان استان وظایف خود را در راستای عمل به طرح تحول نظام سلامت، به خوبی انجام داده اند.
وزیر بهداشت، از احداث مرکز درمانی سوانح و سوختگی در مرکز این استان خبر داد و گفت: عملیات احداث این مرکز درمانی به زودی آغاز می‌شود.
 قاضی‌زاده هاشمی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان این دولت  کار احداث  مرکز سوانح و سوختگی در سمنان به پایان برسد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 426152
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *