۰

معدوم‌سازی 3 تن مواد غذایی فاسد در هیرمند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند از معدوم‌سازی 3 تن مواد غذایی و آرایشی فاسد به ارزش 77 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد
معدوم‌سازی 3 تن مواد غذایی فاسد در هیرمند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، مهران عبادتی با بیان اینکه 3 تن مواد غذایی و آرایشی فاسد به ارزش 77 میلیون ریال در هیرمند معدوم شد، اظهار کرد: این میزان مواد معدوم شده شامل انواع مواد غذایی و آرایشی تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف است که از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی توسط واحد بهداشت محیط این شبکه جمع‌آوری شده بود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان هیرمند افزود: در راستای کنترل مراکز عرضه مواد غذایی و بهداشتی به صورت ماهیانه و فصلی بازدیدهای دوره‎ای و طرح‎های ضربتی توسط بازرسان این مرکز انجام و با هماهنگی دادستان این شهرستان، موادغذایی تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرف جمع‌آوری، ضبط و معدوم می‎شوند.
عبادتی بیان داشت: در راستای طرح تحول سلامت و امنیت مواد غذایی مقدار 3 تن مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی به ارزش 77 ملیون ریال شناسایی و توسط بازرسین بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان هیرمند جمع‎آوری و معدوم‌سازی شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان هیرمند بیان داشت: شبکه بهداشت به صورت جدی از اماکن و مراکز توزیع و نگهداری مواد غذایی بازرسی کرده و با متخلفان به صورت قانونی برخورد می‎کند.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 426016
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *