۰

بهره‌برداری همزمان از 8 پروژه آبرسانی در بخش مرکزی خاش

بخشدار مرکزی خاش افتتاح و بهره‌برداری همزمان از هشت پروژه آبرسانی در این بخش در دهه مبارک فجر خبر داد.
بهره‌برداری همزمان از 8 پروژه آبرسانی در بخش مرکزی خاش
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، مجتبی شجاعی اظهار کرد: انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌های امام(ره) وحدت و همراهی مردم و خون‌های به ناحق ریخته جوانانی است که در مبارزه با رژیم ستمشاهی به شهادت رسیدند تا نهال انقلاب آبیاری و نظام مقدس جمهوری اسلامی به پیروزی برسد که دستاوردهای عظیمی برای ملت بزرگ ایران داشته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به خودباوری، خودکفایی در عرصه‌های اقتصادی، علمی و نظامی، عزت و اقتدار بین‌المللی اشاره کرد.
بخشدار مرکزی خاش افزود: دهه فجر که هر ساله ملت بزرگ ایران آن را گرامیداشته و جشن می‌گیرد ثمره حضور یکپارچه همه مردم با سلایق مختلف برای تاسیس حکومتی مردمی و دینی است.
وی از پروژه‌های آماده بهره‌برداری در این ایام به عنوان نمونه‌هایی از دستاوردهای انقلاب نام برد و ادامه داد: در آستانه دهه مبارک فجر پروژه‌های ارزشمندی در بخش‌های مختلف در بخش مرکزی خاش بهره‌برداری می‌شود که در بخش آب پروژه آب دوربن به عنوان بخشی از مجتمع شهید خیابانیان در فاز اول شامل ساخت موتورخانه، حصارکشی، حفر یک حلقه چاه، اجرای خط پمپاژ به طول حدود چهار کیلومتر و ساخت حوضچه‌های انشعاب و هوا، اجرای خط برق و... بوده است که در یوم جادی با حضور مقامات استانی و شهرستان بهره‌برداری می‌شود که با این بهره‌برداری مشکل آب اهالی 28 روستا با بیش از 500 خانوار برطرف می‌شود.
وی ادامه داد: همزمان با این پروژه مهم افت پروژه در نیز در بخش آب روستایی شامل پروژه‌های تپه لال محمد با اجرای 4 کیلومتر خط انتقال، روستای خسروآباد با حدود 3 کیلومتر اجرای خط انتقال، اجرای حدود یک کیلومتر خط انتقال در روستای نوش‌آباد، اجرای 2 کیلومتر خط انتقال عباس‌آباد، اجرای 7 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع روستای افتخاراباد، اجرای حدود 2 کیلومتر خط انتقال روستای نعمت‌آباد، اجرای حدود سه کیلومتر خط انتقال گزدیوان و نی‌پدان است که با اجرای این طرح‌ها توسط آبفار جهشی مناسب در حوزه بهره‌مندی مردم از آب بهداشتی در بخش مرکزی ایجاد می‌شود.
بخشدار مرکزی خاش گفت: اولویت اصلی دولت در مناطق روستایی، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به نقاط شهری از طریق توسعه روستایی و توانمندسازی روستاییان است.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 426013
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *