۰

جایگاه سازمان بنادر و دریانوردی در ساخت و ساز سواحل کشور تثبیت شده است

سرپرست معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر گفت: جایگاه سازمان بنادر و دریانوردی در ساخت و ساز سواحل کشور تثبیت شده و مشخص است.
جایگاه سازمان بنادر و دریانوردی در ساخت و ساز سواحل کشور تثبیت شده است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمدرضا اللهیار ظهر امروز به همراه مدیرکل مهندسی عمران و مدیرکل تامین و نگهداری تجهیزات بنادر در بازدید از طرح توسعه بندر شهید بهشتی و سایر پروژه‎های عمرانی گفت: توسعه بندر چابهار برای مسئولین خصوصاً وزیر راه شهرسازی بسیار با اهمیت است به‌ طوری است که هر هفته میزان پیشرفت پروژه و موانع را پیگیر می‎شوند.
اللهیار با بیان اینکه بندر چابهار پشتیبان توسعه اقتصاد کشور است، افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر هر گونه ساخت و ساز در سواحل توسط مردم و سرمایه‌گذاران، نهادها و سازمان‌ها با اجازه سازمان بنادر و دریانوردی انجام می‌شود و این امر باعث شده است تا جایگاه سازمان بنادر و دریانوردی در مدیریت سواحل تثبیت شود.
سرپرست معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با توجه به توسعه سواحل مکران با حساسیت و دقت بیشتری به ساخت و سازهای عمرانی و توسعه‌ای و تملیکی منطقه را رصد کند زیرا ممکن است ارائه طرح‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه در آینده با طراحی آمایش سرزمینی سازگار نباشد.
این مسئول ادامه داد: سیستان و بلوچستان در بخش سازگاری توسعه‎ای که با حمایت و پشتیبانی استانداری سیستان و بلوچستان صورت می‎پذیرد به عنوان استان‎های پیشرو کشور است.
وی بیان کرد: اجرای اقدامات طرح توسعه بندر شهید بهشتی و انجام ساخت موج‌شکن‌های چند منظوره در سواحل مکران به عنوان یک کارگاه آموزشی و دانشگاهی برای دانش فنی کشور است.
معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته بخش‌های عمرانی در بندر چابهار گفت: اداره‎کل بنادر و دریانوردی در راستای اجرای پدافند غیرعامل از 6 کیلومتر نوار ساحلی در بندر شهید بهشتی 2 کیلومتر دیوار ساحلی آن به پایان رسیده و امیدواریم بقیه عملیات اجرایی دیوار ساحلی را در سال 95 با انعقاد قرارداد، عملیات ساخت را اجرایی کنیم.
ابوالقاسم اسدی افزود: امسال برنامه مدونی برای نگهداری و تعمیرات تجهیزات تهیه کرده‎ایم که این امر باعث بالا بردن کیفیت اجرایی نگهداری تجهیزات می‎شود.
وی گفت: با توجه به توسعه بندر چابهار و وسعت کار در آینده در بخش فنی و مهندسی بازنگری در چارت سازمانی از مهمترین دغدغه‎های این معاونت است و باید برای آن چاره‎ای بیندیشیم.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 425914
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *