۰

افتتاح اینترنت پر سرعت روستایی در 1361 نقطه سیستان و بلوچستان

مدیرکل ارتباطات زیرساخت و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: اینترنت پر سرعت روستایی (وای فا) در 1361 نقطه روستایی سیستان و بلوچستان با حضور وزیر ارتباطات افتتاح می‌شود.
افتتاح اینترنت پر سرعت روستایی در 1361 نقطه سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمود طاهری در زاهدان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، امروز با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، هزار و 361 روستا از نعمت اینترنت وای‌فای بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل ارتباطات زیرساخت و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان افزود: آیین افتتاحیه اینترنت پر سرعت این تعداد روستا تقریباً ساعت 10 صبح امروز شنبه در روستای حاجی آباد اول از توابع زاهدان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه برای دومین بار است که وزیر ارتباطات به سیستان وبلوچستان سفر می‌کند، گفت: با توجه به اینکه این استان برای مسئولان بسیار با اهمیت است و اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت و فناوری اطلاعات در این منطقه انجام شده، وزیر ارتباطات خود شخصاً افتتاح پروژه‌های سیستان و بلوچستان بر عهده گرفته است.
وی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، افتتاح پروژه دانشگاه آزاد، نشست با اساتید و دانشجویان در تالار امام رضا (ع)، بازدید از چند طرح و پروژه و حضور در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان از جمله برنامه‌های وزیر ارتباطات در این استان است.
طاهری بیان کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت زنده از شبکه استانی هامون با مردم سیستان و بلوچستان سخن خواهد گفت.
مدیرکل ارتباطات زیرساخت و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: افزایش پهنای باند اینترنت و اپراتور در حد 21 گیگ و افتتاح یکسری از خطوط فیبر نوری در شش مسیر از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات در سفر به سیستان و بلوچستان است.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 425806
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *