۰

مکان‌هایی که داروی سقط جنین توزیع می‌شود

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو مکان توزیع داروی سقط جنین را اعلام کرد.
 مکان‌هایی که داروی سقط جنین توزیع می‌شود
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، رسول دیناروند با اشاره به اینکه داروهای سقط جنین دارویی است که در داروخانه‌های عادی به هیچ وجه توزیع نمی‌شود و اگر توزیع شود تخلف است، اظهار داشت: این داروها فقط در بیمارستان‌ها و داروخانه‌های منتخب توزیع می‌شود.
دیناروند اظهار داشت: داروخانه‌های منتخب داروخانه‌هایی هستند که نظارت بر آنها جدی و حساس است و این داروخانه‌ها به‌صورت جدی و حساس عمل می‌کنند.
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه اگر این دارو به راحتی در دسترس قرار داشت در بازار قاچاق قرار نمی‌گرفت به "ایفدونا" گفت: به‌خاطر اینکه توزیع و مصرف این دارو شرایط خاصی  دارد و در داروخانه‌های منتخب توزیع می‌شود به همین دلیل در بازار ناصر خسرو به صورت قاچاق وجود دارد.
دیناروند اظهار داشت: علت وجود کالای قاچاق و شبکه سیاه ناصر خسرو این است که دسترسی راحتی برای کسانی که سقط جنین غیرقانونی انجام می‌دهند، وجود دارد.
معاون وزیر بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: برخورد با بازار قاچاق ناصر خسرو باید به صورت جدی انجام شود و داروهای قاچاق متاسفانه در ناصر خسرو وجود دارد و کسانی که از این بازار دارو تهیه و مصرف می‌کنند مسئولیت مصرف آن به‌عهده خودشان است‌.
انتهای پیام/ تسنیم
پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 425698
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *