۰

جعفر ابراهیمی «قصه‌های تصویری از امام هادی(ع)» را روایت کرد

«قصه‌های تصویری از امام هادی(ع)» با زبانی کودکانه به قلم جعفر ابراهیمی توسط انتشارات قدیانی منتشر شد.
جعفر ابراهیمی «قصه‌های تصویری از امام هادی(ع)» را روایت کرد
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، قصه‌‌‌‌‌های تصویری از امام هادی‌(ع) به روایت جعفر ابراهیمی (‌شاهد) و تصویرگری بهار اخوان‌ در 10 جلد برای علاقه‌مندان کتاب کودک‌ منتشر شد.
حضرت امام هادی(ع) پس از پدر بزرگوارشان در سن 8 سالگی به مقام امامت رسیدند. ایشان در سراسر دوران پر‌برکت امامتشان برای نشر احکام اسلام،‌ آموزش و پرورش،‌ شناساندن مکتب جعفری و تربیت شاگردان و اصحاب گران قدر گام‌های بلندی برداشتند.

زندگی پر فراز و نشیب امامان بزرگوار شیعه همواره محل درس‌ها و پند‌هایی است که راه و رسم زندگی کودکانه را به کودکان ما می‌آموزد. 10 قصه از زندگی آن امام ارجمند در 10 جلد به همت کتاب‌های بنفشه (‌واحد کودک و خردسال انتشارت قدیانی) به چاپ رسید و روانه بازار کتاب شد.
سپاه با‌شکوه، زخم فرزند، پرده و نسیم، مرد خوشبخت، زن دروغگو، نگین گران بها، طلبکار، خانه‌ دوست، دوستی پنهان، دشمن مهربانی عناوین این مجموعه ی 10 جلدی است. تصویرگری زیبای بهار اخوان متناسب با موضوع قصه‌ها به جذابیت اثر افزوده است.
مجموعه 10 جلدی قصه‌هایی از امام هادی(ع) در اولین نوبت چاپ در شمارگان 2200 نسخه، به قیمت هر جلد 3000 تومان در دسترس دوستداران کتاب کودک قرار گرفت. برای تهیه‌ این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب فروشی‌‌های سراسر کشور می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org نشر قدیانی نیز مراجعه کنید.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 425440
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *