۰

کشف 778 کیلو مواد افیونی در درگیری های مسلحانه با سوداگران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان وبلوچستان، از کشف 778 کیلو مواد افیونی در دو درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ خبر داد.
کشف 778 کیلو مواد افیونی در درگیری های مسلحانه با سوداگران
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، سرهنگ " احمد اسکینی" گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یک باند  قصد جابه جایی یک محموله مواد مخدر را دارند بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
 
وی افزود:  مأموران انتظامی شهرستان مهرستان و یگان های تکاوری، خودروهای تویوتای حامل مواد مخدر متعلق به این باند را شناسایی کردند و آن ها را تحت نظر قرار دادند.اسکینی تصریح کرد: سوداگران مسلح به محض مشاهده مأموران با تیراندازی به سمت آن ها قصد فرار از محل را داشتند که در این درگیری ،قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه برخود با به جا گذاشتن خودروهای حامل مواد مخدر از محل متواری شدند.
 
وی گفت: مأموران در بازرسی  از خودروها ، 664 کیلو گرم تریاک را کشف کردند.رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان از اجرای یک عملیات  دیگر در شهرستان زهک خبر داد و گفت: در این عملیات، مأموران پس از شناسایی محل تردد قاچاقچیان مسلح که به صورت کوله باری به حمل مواد مخدر در ارتفاعات منطقه "زرد آزهی"اقدام می کردند به منطقه اعزام و با آن ها به صورت مسلحانه درگیر شدند.
 
وی  افزود: قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه بر خود، با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند و مأموران در پاکسازی منطقه ، 100 کیلو و 500 گرم تریاک، 12 کیلو و 800 گرم هروئین و یک کیلو و 170 گرم کراک کشف کردند.
انتهای پیام/ جام نیوز
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 424842
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *