۰

ضرب و شتم وحشیانه دختر یتیم توسط 3 دختر نوجوان +تصاویر

دختر 16 ساله یتیم توسط گروهی دیگر از دختران به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
ضرب و شتم وحشیانه دختر یتیم توسط 3 دختر نوجوان +تصاویر
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از باشگاه خبرنگاران، دختران بی رحم با تصور اینکه سردوستشان شپش دارد او را مورد آزار و اذیت قرار داده و از او فیلم برداری کردند. قربانی که از ترس و درد فریاد می‌زد توسط سه دختر دیگر به شدت آسیب دید. بعد آن‌ها دوبار سر دختر بیچاره را در توالت فرنگی فشار دادند.
 



به گزارش دیلی میل، آن‌ها حتی قبل از کتک زدن، موهای دخترک را بریده بودند. آن‌ها دلیل زدن وی را اینچنین بیان کردند که چون او در یتیم‌خانه زندگی می‌کنند حتما موهایش شپش دارد. دو تن از این دختران 18 ساله و دیگری 17 ساله است.
 

 
در این فیلم صحنه دردناک ضجه زدن دخترک و التماسش به تصویر کشیده شده و نشان داده می‌شود که این سه دختر بی‌توجه به گریه و زاری دوستشان همچنان به ضرب و شتم او ادامه می‌دهند در حالی که او سعی داشت به گوشه‌ای پناه ببرد. بعد دختران پتویی روی وی انداختند و با پا به شکم او به شدت می‌کوبیدند. آن‌ها او را از پا گرفته و سروته به زور در جعبه‌ای جا کردند.
 

 
این حادثه در روسیه اتفاق افتاد و مسئول گروه حمایت از کودکان ولادمیر پوتین برای تحقیق در این مورد دستورات لازم را برای بررسی هر چه زودتر این پرونده صادر و اعلام کرد پخش دوباره این فیلم باید متوقف شود و جرم کسی که این فیلم را پخش کند زندان خواهد بود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 424839
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *