۰

انتخاب نماینده دلسوز توسعه سیستان را به دنبال دارد

امام جمعه زهک گفت: انتخاب نماینده دلسوز برای سیستان قطعا توسعه این منطقه را به دنبال دارد.
انتخاب نماینده دلسوز توسعه سیستان را به دنبال دارد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حجت الاسلام‌والمسلمین حسن خدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زهک در مصلای الغدیر، ضمن توصیه به تقوا الهی با اشاره به مناسبت‎های هفته، ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را تبریک گفت.
وی ادامه داد: 26 دی ماه روز فرار شاه خائن در سال 57 بود که امید را در دل انقلابیون بیشتر کرد.
امام جمعه زهک با اشاره به اینکه 27 دی ماه مصادف با شهادت نواب صفوی کسی که جمعیت فداییان اسلام را تشکیل داد و پرونده‎ درخشان و نورانی و حرکت منسجم او زمینه‎ای برای انقلاب اسلامی بود، افزود: ایشان با فراهم کردن زمینه برای رای آوردن آیت‌الله کاشانی و مصدق در مجلس زمینه‌ساز ملی شدن صنعت نفت شد.
 خطیب نماز جمعه زهک با اشاره به رشادت‌های شهید نواب صفوی گفت: بخش عمده‎ایی از پیروزی‎های انقلابیون به همان خون نواب‎ها برمی‌گردد.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو ادامه داد: مردم نباید بر اساس قومیت‌گرایی نماینده انتخاب کنند بلکه شایسته‌سالاری را در اولویت قرار داده و با بصیرت کامل به نماینده اصلح رای دهند.
خدری افزود: انتخاب یک نماینده دلسوز برای منطقه قطعا توسعه سیستان را به دنبال خواهد داشت.
امام جمعه زهک بیان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی استفاده از توان داخلی و رونق دادن به کسب و کار داخلی برای رسیدن به خودکفایی و پیشرفت است.
خطیب نماز جمعه زهک با تقدیر از شجاعت سپاه پاسداران انقلاب، افزود: دستگیری تفنگداران آمریکایی یکی از حرکات شجاعانه و بزرگ این قشر ارزشمند بود.
وی با اشاره به جنایت‌های رژیم سعودی گفت: به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی‌گناه ننگی برای مرتجعین عرب است.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 424469
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *