۰

انتخاب نمایندگان مجلس بر‌اساس شایستگی‌ها باشد

امام جمعه زهک با بیان اینکه باید قوم و قبیله و تفکر و حزب و گروه را در آستانه انتخابات کنار بگذاریم، تاکید کرد: باید بر‌اساس ارزش‌ها، میزان تقوا و شایستگی نمایندگان مجلس را انتخاب کنیم.
انتخاب نمایندگان مجلس بر‌اساس شایستگی‌ها باشد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حجت‌الاسلام حسن خدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زهک ضمن توصیه به عایت تقوا الهی، اظهار کرد: انتخابات یک موضوع مهم در کشور است باید انتخابی داشته باشیم که منجر به پشیمانی نشود.
امام جمعه زهک با اشاره به ملاک‌های انتخاب فرد اصلح از نظر آموزهای دین، افزود: حضرت امیر المومنین (ع) مخاطب خود را مالک اشتر قرار می‎دهد به خدا قسم یاد می‎کند که اگر شما مالک را یک کوه استوار در نظر بگیرید و یا اگر سنگ سخت در نظر بگیرید او یک فردی است که هیچ چیز او را به لرزه در نمی‌آورد و باید فردی انتخاب شود که همانند مالک  اشتر سرفراز و استوار بر ایمان و اعتقاد خود باشد.
وی ادامه داد: ما باید فردی را انتخاب کنیم که نماینده فرهنگ ما باشد، مردم سیستان هیچ موقع عزت خود را نفروخته‌اند بخاطر همین همیشه به عنوان دارالولایه از این منطقه یاد می‌شود.
خطیب نماز جمعه زهک با بیان اینکه باید قوم و قبیله و تفکر و حزب و گروه را در آستانه انتخابات کنار بگذاریم، تاکید کرد: باید بر اساس ارزش‌ها و تقوا و شایستگی انتخاب کنیم.
وی با اشاره به موضوع برجام گفت: نباید لحظه‌ای از دشمن غافل شویم، همیشه باید مراقبت شیطنت دشمنان باشیم.
خدری با اشاره به پاسخ مقام معظم رهبری به نامه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه، گفت: توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری قطعا موفقیت دولتمردان را به دنبال خواهد داشت.
وی گفت: اقتصاد مقاومتی راهکار مهمی برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور است و نباید تنها به نتیجه برجام دلخوش باشیم.
امام جمعه زهک با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان بیان کرد: جوانان ارزشمند را به بهانه تندرو از میدان خارج نکنید اینها افرادی هستند که نمی‌توانند سکوت کنند اینها همان جوانانی هستند که در دفاع مقدس در جبهه‎های اول در حال مبارزه بودند.
وی رزمایش سپاه را در منطقه عامل مهمی در به روز شدن توانمندی و سنجش میزان توانایی نیروهای ارزشی دانست.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 425129
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *