۰

برگزاری یادواره سرداران و 2 هزار شهید نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از برگزاری یادواره سرداران و دو هزار شهید نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
برگزاری یادواره سرداران و 2 هزار شهید نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در دیدار با آیت‌الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به تشریح برنامه‌های یادواره سرداران و دو هزار شهید نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان پرداخت و گفت: نیروی انتظامی با توجه به وظیفه ذاتی خود در برقراری نظم و امنیت جامعه و برخورد قاطع و مقتدرانه با قاچاقچیان مسلح و اخلال‌گران نظم عمومی، همواره در پیشانی و خط مقدم این ماموریت بوده است.
وی افزود: مجموعه انتظامی در اجرای این ماموریت خطیر و عظیم، شهدای عزیز و بزرگواری را برای تحقق امنیت پایدار در تمام نقاط کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان که به گفته مقام معظم رهبری تنگه احد نظام است، تقدیم کرده است و با توجه به تاکیدات فراوان ایشان بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان انتظامی استان، اقدامات خود را از یک سال گذشته برای برگزاری یادواره سرداران و دو هزار شهید نیروی انتظامی در استان آغاز کرده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این کنگره عظیم در اواخر بهمن ماه سال‌جاری در زاهدان برگزار خواهد شد، بیان کرد: در این کنگره 1000 خانواده شهدای انتظامی و مرزبانی که عزیزان آنها در این خطه از سرزمین ایران اسلامی برای استقرار امنیت به شهادت رسیده‌اند، شرکت خواهند کرد.
سردار رحیمی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته زندگینامه و خلاصه وضعیتی از این شهیدان گرانقدر به همراه تصاویر این عزیزان تهیه شده که طی چند روز آینده به چاپ خواهد رسید.
وی بیان داشت: رونمایی از کتاب شهدای نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان و همچنین پرده‌برداری از یادمان شهید گمنام در ستاد انتظامی از دیگر برنامه‌های اجرایی این یادواره است.
سردار رحیمی گفت: تلاش خواهیم کرد یاد شهدای عزیز این استان را که مظلومانه و غریبانه در این منطقه در دفاع از کشورمان به شهادت رسیده‌اند، زنده نگه داریم و رهروان خوبی برای این عزیزان والامقام باشیم.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 424241
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *