۰

جنایت مرگبار بر سر تنه زدن در خیابان

مردي كه بر سر تنه زدن در يكي از خيابان‌هاي شهرستان گرگان مرتكب قتل شده بود، پس از فرار، در تهران بازداشت شد.
جنایت مرگبار بر سر تنه زدن در خیابان
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، روز پنج‌شنبه 17 دي ماه قاضي منافي آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري شهرك وليعصر از دستگيري قاتل فراري باخبر شد.
 
پس از اين بازپرس براي تحقيقات در اداره پليس حاضر شد. نخستين بررسي‌ها نشان داد قاتل مرد جواني است كه مدتي قبل پسر جواني را در شهرستان گرگان به قتل رسانده بود.
 
متهم در بازجويي‌ها با اعتراف به قتل گفت: روز حادثه در حال عبور از خيابان بودم كه با پسري تنه به تنه شدم. او خيلي عصباني شد و به من فحاشي كرد كه همين موضوع باعث مشاجره لفظي بين ما شد.
 
وقتي درگيري بالا گرفت، چاقويي از جيبش بيرون آورد و به من حمله كرد. من از ترس فرار كردم، اما او دست بردار نبود و با چاقو دنبالم بود كه به داخل مغازه‌اي رفتم.
 
آنجا بود كه براي دفاع از خودم چاقويي برداشتم و خواستم او را بترسانم كه ضربه‌اي پرتاب كردم. همان ضربه به آن پسر برخورد كرد و زخمي شد و روي زمين افتاد. بعد از آن فرار كردم.
 
وقتي متوجه شدم كه وي فوت شده است، ترسيدم و به تهران آمدم و به خانه پدرم كه اينجا زندگي مي‌كند، رفتم. ساعتي قبل هم مأموران من را بازداشت كردند. متهم پس از بازجويي‌هاي اوليه به دستور قاضي منافي‌آذر به زودي همراه پرونده تحويل دادسراي محل حادثه قرار مي‌گيرد.
انتهای پیام/ جام نیوز
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 423959
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *