۰

تسویه حساب شخصی با انتشار فیلم خصوصی در تلگرام

رئیس پلیس فتا گیلان از شناسائی و دستگیری عامل انتشار فیلم خصوصی شهروند گیلانی در تلگرام، خبر داد.
تسویه حساب شخصی با انتشار فیلم خصوصی در تلگرام
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از  باشگاه خبرنگاران،رئیس پلیس فتا گیلان از شناسائی و دستگیری عامل انتشار فیلم خصوصی شهروند گیلانی در تلگرام، خبر داد.

سرهنگ "ایرج محمدخانی" در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی شهروند گیلانی مبنی بر اینکه فیلم خصوصی وی در شبکه اجتماعی موبایلی منتشر گردیده ، موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.
سرهنگ محمد خانی در ا دامه افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، عامل انتشار فیلم خصوصی شهروند گیلانی در شبکه اجتماعی موبایلی كه جوانی اهل تهران و ساکن رامسر بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به مقر پلیس ، احضار شد .

محمدخانی تصریح كرد: با توجه به ادله دیجیتالی كشف شده ، متهم به صراحت به جرم انتسابی خود و اینکه با سوء استفاده از غفلت شالكی و نسبت دادن مطالب خلاف واقع، فیلم خصوصی او را در شبکه اجتماعی موبایلی منتشر كرده اعتراف كرد.

وی با بیان اینكه متهم انگیزه خود را از این کار ، انتقام جویی و تسویه حساب شخصی عنوان کرده اظهار داشت :پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.  

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان با تاکید بر اینکه انتشار تصاویر و فیلم خصوصی افراد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از سوی قانونگذار جرم شمرده شده و مرتکبان چنین اعمالی به حبس و جزای نقدی محکوم خواهند شد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش دهند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 423814
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *