۰

۲۴۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای شرکت می‌کنند

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پروش استان سیستان و بلوچستان گفت: ۲۴۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در سیستان و بلوچستان شرکت می‌کنند.
 ۲۴۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای شرکت می‌کنند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمد کیخا صبح امروز در مدرسه ابتدایی  پسرانه  والفجر زاهدان اظهار داشت: 240 هزار نفر در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در سیستان و بلوچستان شرکت می‌کنند.
معاون آموزش و سلامت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  با اشاره به اینکه ورزش سبب ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی دانش آموزان می‌شود، افزود: طبق مصوبه آموزش و پرورش باید 40 درصد دانش‌آموزان هراستان در المپیاد درون مدرسه‌ای شرکت کنند که در مناطق و شهرستانهای سیستان و بلوچستان استقبال بیشتر از این تعداد بوده است.
کیخا گفت: هدف از برگزاری این مسابقات، توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی و مهارت های ورزشی مدرسه، محور نمودن فعالیت‌های تربیت‌بدنی و ورزش دانش‌آموزی، مشارکت محور نمودن فعالیت‌ها، ظرفیت‌شناسی ، بهره‌‍مندی حداکثری از ظرفیت‌های درونی و بیرونی آموزش و پرورش، شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی دانش آموزان و هدایت آنان در صدر مسابقات استانی و بدنبال آن شرکت در مسابقات کشوری است .
انتهای پیام/ تسنیم
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 423724
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *