۰
رئيس ورزش و جوانان خاش حبرداد؛

تیم زاهدان قهرمان مسابقات واليبال اميدهاي استان "جام شهداي دانشجو" شد/ شهرستان خاش پايتخت واليبال سيستان و بلوچستان + تصاوير

رئيس ورزش و جوانان خاش از قهرماني تيم زاهدان در رقابتهای والیبال قهرمانی امیدهای استان جام شهداي دانشجو استان به ميزباني اين شهرستان خبر داد.
عبدالغفور قلندرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در رقابتهای والیبال قهرمانی امیدهای استان كه به ميزباني شهرستان خاش برگزار شد، تيم زاهدان مقام نخست را به دست آورد.
 
وي افزود: همچنين تيم هاي بخشداري مركزي خاش و زهك به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را كسب كردند.
 
قلندرزهي با بيان اينكه شهرستان خاش پايتخت واليبال استان است، تصريح كرد: اين ديدارها با برگزاري مراسم و نثار فاتحه به روح شهداي دانشجوي آغاز شد.
 
وي همچنين از برگزاري چندين مسابقه ورزشي در سطح استان با حضور تيم هاي خاش خبر داد و گفت: در بازي چهارجانبه فوتسال بانوان قهرمانی استان در زاهدان تيم بخشداري مركزي خاش نايب قهرمان استان شد و تيز در بازي چندجانبه بوكس در زاهدان نيز تيم استان سيستان و بلوچستان یک مدال طلا، یک نقره و پنج مدال برنز را کسب كرد.
 
رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش همچنين از اختتامیه لیگ برتر فوتسال خاش خبر داد و اذعان كرد: در اين مسابقات تیم هاي تعاونی اسلام آباد خاش، ملي پوشان و گوهركوه خاش به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
 
وي اظهار كرد: هدف از اجراي اين مسابقات ايجاد روحيه نشاط و ترغيب جوانان به انجام دادن ورزش ها، فعاليت هاي مناسب است.
 

.

.

.

.

..

.

.

.

.

 
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب: 432372
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *