۰

کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از موفقیت مرزداران هنگ مرزی سراوان در کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر طی یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان خبر داد.
کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رهام ‌بخش حبیبی گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان طی چند روز گذشته با اشراف اطلاعاتی، از قصد یک باند مواد مخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور آگاه شدند و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.
وی افزود: مأموران پس از ساعت‌ها پایش منطقه، سرانجام قاچاقچیان را در حال انتقال مواد مخدر از حریم ممنوعه مرزی مشاهده و به سرعت آنها را متوقف کردند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ پس از دقایقی درگیری مسلحانه، به علت عدم توانایی در رویارویی با مرزداران، با برجای گذاشتن محموله مواد مخدر و با استفاده از تاریکی شب به عمق کشور پاکستان متواری شدند.
حبیبی در ادامه با هشدار به قاچاقچیان و متجاوزان مرزی که برای کسب منافع نامشروع، قصد تجاوز به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را دارند، خاطرنشان کرد: دست از شرارت و حرکت در مسیر غیر قانونی بردارید و سلاح‌های خود را زمین بگذارید و مطمئن باشید که جمهوری اسلامی ایران با رأفت اسلامی خود، توبه شما را خواهد پذیرفت.
این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان خونگرم استان، به میزان موفقیت کشفیات این عملیات اشاره و بیان کرد: مأموران پس از پایان درگیری با توجه به تاریکی شب و تهدیدات احتمالی، صحنه را پاکسازی کردند و موفق به توقیف سه دستگاه خودروی تویوتا و کشف و ضبط مقدار 2 تن و307 کیلوگرم مواد مخدر شامل دو تن و 224 کیلو و 800 گرم تریاک و 82 کیلو و 200 گرم هروئین و مقادیری مهمات شدند. 
گفتنی است، سرهنگ محمد ملاشاهی جانشین فرماندهی مرزبانی این استان در اولین دقایق پس از پایان درگیری، با حضور در جمع رزمندگان غیور شرکت‌کننده در این عملیات، طی سخنانی از تلاش‌های جهاد گونه آنها در انهدام این باند بزرگ مواد مخدر قدردانی و دستور تشویق مرزداران موثر در این عملیات موفقیت‌آمیز را صادر کرد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 423713
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *