۰

استیلی:از حواشی بازی با استقلال راضی نیستیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: باشگاه به بازیکنان قول داده که قبل از تمرین روز شنبه پول پرداخت کند.
استیلی:از حواشی بازی با استقلال راضی نیستیم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، حمید استیلی در گفت و گو با فارس، در مورد وضعیت تیم ملوان، گفت: در تعطیلات لیگ هم مدام درگیر حل مشکلات مالی باشگاه ملوان هستم و به اتفاق دنیا‌مالی در تلاش هستیم که مشکلات مالی حل شود. اکنون فقط دنیا مالی به تنهایی پیگیر مشکلات مالی است.
وی در مورد اینکه اگر به بازیکنان پولی داده نشود شاید آنها در تمرین روز شنبه شرکت نکنند، گفت: باشگاه در تلاش است تا مشکلات حل شود و به بازیکنان قول پرداخت پول داده است. امیدوارم تا روز شنبه بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شود.
سرمربی ملوان در مورد اینکه از نیم فصل اول لیگ راضی بوده یا نه، گفت: از نظر نتیجه‌گیری راضی نیستم اما از نظر نوع فوتبالی که ارائه می‌کردیم رضایت دارم.
استیلی در مورد اینکه برای جذب بازیکن در نیم فصل فهرستی به باشگاه داده، گفت: اولویت باشگاه ما حفظ بازیکنان موجود است باید حق و حقوق همان بازیکنانی که در نیم فصل اول برای تیم زحمت کشیده‌اند را پرداخت کنیم. در مورد جذب بازیکن هم صحبت‌هایی با مدیرعامل باشگاه و جناب دنیا مالی رئیس هیات مدیره باشگاه انجام داده‌ام.
سرمربی ملوان در مورد اینکه نقطه ضعف نیم فصل اول لیگ چه بود، گفت: فاصله برخی مسابقات زیاد بود و در برخی هفته‌ها فاصله مسابقات کم بود. اگر برگزاری مسابقات لیگ منظم‌تر شود لیگ شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.
استیلی در مورد داوری‌ها در نیم فصل گفت:داوری محسن ترکی در بازی با استقلال خوب بود اما ما در نیم فصل اول از داوری‌ها خیلی لطمه خوردیم.
وی در مورد حواشی پیش آمده در بازی با استقلال گفت: از نظر فوتبالی هر دو تیم خوب بازی کردند و تماشاگران از فوتبال لذت بردند با ین حال حواشی هم ایجاد شد که ما هم از آن مسائل راضی نبودیم و باشگاه این مسئله را پیگیری می‌کند.
انتهای پیام/ راه دانا
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۳
کد مطلب: 423674
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *